Concertul LMFAO de la Arenele Romane din data de joi, 4 octombrie a fost exact explozia seducatoare de energie si culoare pe care o asteptam. Redfoo and the Party Rock Crew au facut un show incendiar, stropit cu sampanie, confetti si asezonat cu zebre gonflabile si palnii ciclamen.

Despartirea (oficial, pauza) de Sky Blu nu a afectat foarte tare performance-ul din timpul concertului, insa ne obisnuisem cu duo-ul simpatic electropop format din fiul producatorului Berry Gordy, mogulul muzicii americane fondator al Motown Records si rapperul Sky Blu. Culorile neon si imprimeul de zebra au scos in evidenta vestimentatia wild a dansatorilor dintre care nu a lipsit si enigmaticul personaj Shuffle Bot, robotul de carton care este deja nelipsit din familia hip house LMFAO. Media de varsta a publicului a fost insa destul de scazuta, adolescentii fiind cei aflati cei in primele randuri in vreme ce „varstnicii’’ aflati in their late twenties au preferat sa urmareasca concertul din zona tribunelor. Partea amuzanta este ca la concert s-au aflat si multi parinti – nestiutori de limba engleza cu siguranta – care pacaliti de costumele colorate si muzica bouncy au insotit grupuri de copii care tipau frenetic in vreme ce versurile constau in jocuri de cuvinte zglobii si asumate despre sex, alcool & party rock, precum in celebra lor melodie „Put That Ass to Work”.

„Champagne Showers”, „Party Rock Anthem”, „Shots”, „I’m in Miami Trick” si „Getting Over You” – melodia la care au colaborat cu David Guetta si Black Eyed Peas, au facut deliciul publicului dezmatat care a demonstrat ca se pricepe la shuffle dance, dar a fost miscat si de mai sensibilele „La, la” si „One Day”. Punctul culminant al concertului l-a constituit tot cunoscutul lor hit „ Sexy and I know it” in care fanele s-au cam inghesuit sa-l vada ce Redfoo cu pandantivul sau imens inscriptionat cu „I Work Out” shaking it pe celebrul „Wiggle wiggle” strip dance. Are si un simt al umorului iesit din comun, trebuie sa recunoastem.

Nu stim insa daca Redfoo are sau nu the devilish flow asa cum se lauda, dar cu siguranta este un personaj extrem de carismatic si flamboaiant care poate sustine singur un show si adevarul este ca il eclipsa usor pe colegul sau de trupa… Rivalitatea dintre cei doi se putea ghici inca din timpul realizarii videoclipului Sexy and I know it, in care cei doi protagonisti se aflau intr-o aparenta competitie pentru suprematia asupra plajei Pacific Palisades. Dar hei, fingers crossed, poate la un moment dat isi vor uni din nou energiile creatoare si voi reintregi duo-ul de electro rap sound designers, caci la urma urmei doar sunt unchi si nepot…

Trupa Vita de Vie sarbatoreste 20 de ani de activitate
Trupa Vita de Vie...

Da, e simplu sa te distrezi, dar let’s be honest now, cine o mai face ca Redfoo and the Party Rock Crew ?