Daca David Guetta va urca mult in DJ Mag Top 100, o va face pe buna dreptate. Sa-i tinem pumnii si sa asteptam cuminti urmatoarea vizita a zambaretului DJ.

O parte din echipa DivercityCafe a mers aseara la concertul David Guetta de la Romexpo, din cadrul turneului One Love. Trebuie sa stiti inca de la inceput faptul ca a fost o experienta electrizanta.

Ajunse acolo in jurul orei noua, abia ne abtineam sa nu ne strecuram pe sub cortine, pentru ca entuziasmul era mare. Dupa ce am intrat, am cercetat perimetrul cat mai atent pentru a gasi locuri bune de stat/dansat/pozat. Pe masura ce incepea sa se umple sala, oamenii coborau deja incalziti in fata scenei la auzirea mixurilor lui Almud. La ora 23.00 acesta a predat stafeta baietilor de la Muzzaik, care au schimbat ritmul house-ului pentru picioare si au venit cu trackuri mai alerte care te faceau sa dansezi din toate incheieturile. Remixurile unor piese precum “Paco Serrano -Siempre en mi corazon” sau acorduri din melodiile Nirvana au scos la iveala latura de party animal a multora…mai ales ca s-a auzit si noua piesa a lui Dan Balan, despre sex.

Si am asteptat … si am asteptat si la ora 00.45 o galagie de nedescris a cuprins Romexpo, caci David Guetta era pe scena. Yey! Dupa ce a pus mana pe un microfon pentru a saluta publicul roman si a spune ca este prima ora in Bucuresti, DJ-ul francez s-a pus pe treaba. A inceput setul cu “Gettin’ Over” si “On the dancefloor”, iar oamenii erau deja aproape de extaz. Acesta a sosit odata cu a treia melodie, care a fost o SURPRIZA SERII si anume noul single in colaborare cu Rihanna, “Who’s That Chick” despre care a zis ca este pus a doua oara intr-un set live. Un insotitor perfect pentru muzica lui Guetta a fost ecranul din spatele sau, care incadra si deck-ul acestuia si pe care apareau proiectiile ritmurilor si pulsurilor care o luau razna. Guetta zambea larg tot timpul si facea atmosfera alaturi de public, asa cum il stie o lume intreaga.

MORTEN, DJ-UL DANEZ CARE A CREAT STILUL MUZICAL FUTURE RAVE...
MORTEN, DJ-UL DANEZ CARE A...

A urmat o piesa clasica a maestrului, “Love don’t let me go”, dupa care ne-a maturat cu “Masters at work – Work” si “Flo Rida – Club can’t handle me”. Au fost si cateva momente inedite care trebuiesc mentionate: “Swedish House Mafia -One” + “Robin S – Show me love” mash-up,noul single al lui Martin Solveig – Hello, pe care am impresia ca lumea nu-l stia prea bine (ntz ntz), aparitia unui robot-extraterestru imbracat in luminite albastre si dotat cu lasere, fum si artificii care a adus piesa celor de la Daft Punk, “Around the world” si one of my personal favourites, daca imi dati voie, “Temper Trap – Sweet Disposition”.

Venise timpul pentru un nou clasic, asa ca lumea dansa pe “Rythm is a dancer” ca in vremurile bune, dupa care ne-am intors in zilele noastre si am cantat alaturi de vocea lui Kelly Rowland pe “When love takes over” si “Commander”. Robotelul aparent periculos, dar de fapt prietenos si-a facut din nou aparitia, de data aceasta in mijlocul multimii (cand imbracat in verde, cand in rosu, pentru ca era in ton cu ritmul pieselor) cu scopul de a-i marca cu laserul pe cei mai lenesi care nu aveau chef de topait.

Madagascar 3: cronica de film
Madagascar 3: cronica de film

Am depanat apoi ceva “Memories” alaturi de Kid Cudi si de Jason Derulo cu ” Watcha Say”, inainte ca penultima vedeta a serii sa ramana mirata la vederea publicului fericit si sa zica “Oh my God”. Desi nimeni nu se astepta, dupa doar doua jumatate David Guetta a anuntat ca ne va mai bucura cu o ultima melodie speciala inainte sa plece. Un sentiment de nostalgie m-a cuprins in timp ce ascultam din nou cel mai recent single “Who’s that chick” cu vocea Rihannei,despre care David Guetta a zis de data aceasta ca este prima data cand este in tracklistul unui set de-al sau. Nu mai conteaza a cata oara a fost, important este ca melodia este foate tare!

Pe principiul putin dar bun, francezul si-a inceput si si-a sfarsit setul cu doua piese memorabile. Fara prea multe comentarii (pentru ca nu isi au locul) a fost un show incendiar, care i-a facut pe oameni sa uite imediat de asteptarea lunga sau de oboseala sau de orice altceva. Pe parcursul celor doua ore si jumatate in care DJ-ul a fost la pupitru, sub cupola aceea imensa se simtea un sentiment vibrant de fericire… sau poate erau doar plamanii mei care imi duduiau in piept, desi eram mai sus de scena. Daca David Guetta va urca mult in DJ Mag Top 100, o va face pe buna dreptate. Sa-i tinem pumnii si sa asteptam cuminti urmatoarea vizita a zambaretului DJ.

Cea mai mare pictura 3D a intrat in Cartea Recordurilor
Cea mai mare pictura 3D a...

Powered by DivercityCafe