Si-a stropit fanii cu spuma, s-a imbracat in steagul Romaniei si a repetat la nesfarsit cuvintele Va iubesc pe toti.

Am avut ocazia sa merg la concertul sustinut de Ozzy Osbourne la Bucuresti – Zone Arena – din intamplare, in ciuda faptului ca nu sunt fan al artistului nici pe departe. Nestiind ce asteptari ar trebui sa am, am urmarit recitalul degajat si la finele acestuia am ramas foarte impresionat. Daca ar trebui sa descriu “evenimentul” in cateva cuvinte probabil ca ar fi ceva in genul “Un concert foarte bun, care nu trebuia ratat de fanii genului, plin de momente spumoase si muzica buna.”

Ozzy Osbourne, omul care a vandut peste 100 de milioane de materiale discografice in intreaga lume a urcat pe scena din Floreasca in jurul orei 20, dupa ce aceasta fusese incinsa de formatiile autohtone Coma si Luna Amara. Show-ul a inceput cu o mica “conditie” impusa de rockerul american – “Dezlantuiti-va! Fiti nebuni!” Publicul s-a supus rapid, iar dupa interpretarea unor melodii clasice precum “Bark at the Moon” sau “The Road to Nowhere” arena bucuresteana pulsa de energie.

Avand in vedere ca Ozzy s-a aflat la prima sa vizita in Romania, acesta a vrut sa isi impresioneze fanii, asa ca si-a prelungit recitalul la durata totala de doua ore, fata de cele 90 de minute anuntate initial. Bineinteles ca au existat cateva mici probleme de sonorizare, insa nu cred ca cineva se poate plange, caci “Printul Intunericului” a avut grija sa tina tot timpul legatura cu cei prezenti si ne-a spus in foarte multe randuri ca ne iubeste. Niste cuvinte sincere venite din partea unui muzician ce si-a petrecut ultimii 44 de ani din viata pe scena.

In timp ce interpreta piese considerate clasice – “Mr Crowley”, “Suicide Solution” sau “I don’t know” – Ozzy dadea dovada de o energie inepuizabila si facea un show peste asteptarile publicului. Si-a stropit fanii cu spuma, s-a “imbracat” in steagul Romaniei si a repetat la nesfarsit cuvintele “Va iubesc pe toti”. Publicul delira pe ritmurile metalice impuse de noul chitarist angajat de Ozzy, grecul Gus G., care a avut un solo de exceptie.

Ozzy Osbourne are COVID-19. Soția sa, Sharon, s-a declarat „foarte...
Ozzy Osbourne are COVID-19....

De asemenea, spectatorii au mai avut parte de o surpriza: Ozzy a cantat pentru prima oara in ultimii ani o piesa indelung aplaudata: “Killer of Giants”. Concertul, la care se estimeaza ca au participat intre 20.000 si 30.000 de persoane s-a incheiat in cel mai frumos mod posibil: in aplauzele frenetice ale publicului, care cerea un bis. L-a primit cu varf si indesat prin intermediul unor slagare magistrale precum “Mamma I’m Comming Home” sau “Paranoid“.

Incercand sa trag o concluzie ajung, fara sa vreau, la opinia mea din antet: “Un concert foarte bun, mai ales pentru fanii genului (si nu numai)”. Ar fi un miracol daca am vedea macar de doua-trei ori pe an un artist care sa emane atat de multa energie si dorinta de a canta in fata unui public aflat in delir. Sper ca artistii romani care au fost prezenti la recital si-au luat foarte muuulte notite.

A inceput festivalul Club A
A inceput festivalul Club A

Powered by DivercityCafe