Gillette Mach 3 Sensitive a organizat in 20 decembrie, finala concursului “Cel mai dorit barbat din Romania” in clubul Fratelli din Bucuresti. Cei 10 participanti alesi in prealabil de catre cititorii site-ului sport.ro si-au etalat cunostintele in materie de ingrijire personala, moda, bune maniere, dans si de seductie, iar Adela Popescu, Laura Cosoi si Dana Rogoz, juratele acestui concurs, au decis ca Octavian Patras din Husi, judetul Vaslui merita marele premiu: o excursie de o saptamana la Rio de Janeiro si un panou publicitar dedicat lui.

Primii 10 cei mai votati barbati inscrisi la concursul organizat de Gillette si sport.ro s-au intrecut aseara in cursa pentru titlul de ‘Cel mai dorit barbat din Romania’. Castigatorul este Octavian Patras, din Husi, iar premiul pe care l-a castigat este o excursie de o saptamana la Rio de Janeiro, pentru 2 persoane. De asemenea, imaginea lui Octavian va fi expusa pe un panou publicitar pentru Gillette Mach 3 “Cel mai dorit barbat din Romania” in Husi, orasul de provenienta al castigatorului, timp de 2 saptamani.

“Am decis sa particip la acest eveniment pentru ca stiu ca femeilor le plac barbatii care demonstreaza ca au incredere in ei insisi, ca ţin cont de tendinţele din moda si ca, mai ales, stiu sa se ingrijeasca. Acesta este si motivul pentru care folosesc Gillette Mach 3 Sensitive impreuna cu gelul şi balsamul de la Gillette- stiu ca arat mai bine daca pielea mea ramane fina si neiritata dupa barbierit, chiar daca am o piele sensibila.“, a declarat Octavian Patras, castigatorul concursului Cel mai dorit barbat din Romania.

Concursul-eveniment a avut 3 probe in cadrul carora participantii au avut sansa de a-si demonstra cunostintele in materie de ingrijire personala, moda, bune maniere si, nu in ultimul rand, abilitatile de dansatori si cuceritori. Membrii juriului au fost Dana Rogoz, Adela Popescu si Laura Cosoi alaturi de Razvan Resmerita, Brand PR Manager P&G si Alina Badea de la sport.ro.

“Cred ca cel mai important lucru pentru un barbat este sa aiba un aspect ingrjit si, neaparat, o piele fina care sa te faca sa-ti doresti sa-i dai un pupic, iar ‚Cel mai dorit barbat din Romania’ trebuie sa aiba un look atragator si sa aiba o atitudine care sa denote increderea”, spune Adela Popescu, membru al juriului.

Gillette Mach 3 Sensitive este razorul creat de Gillette special pentru barbatii cu piele sensibila si pentru adolescentii care abia incep sa se barbiereasca. Pentru ca experienta de barbierit fara iritatii sa fie completa, specialistii dermatologi recomanda folosirea gamei complete de produse de ingrijire a pielii Gillette Mach 3 Sensitive: gel de ras, balsam dupa ras.

Citeste si:
9 zile dedicate fotografiei și educației vizuale și peste 25 de...
9 zile dedicate fotografiei...

“Studiile Gillette au relevat faptul ca cei mai multi barbati au pielea sensibila – 3 din 4 barbati declara ca au pielea sensibila si sufera de iritatii dupa barbierit. Gillette Mach 3 Sensitive este creat special pentru tipul de ten sensibil si asigura un barbierit perfect si confortabil chiar si pentru cele mai sensibile zone ale fetei”, declara Razvan Resmerita, Brand PR Manager P&G.

Campania ‘Cel mai dorit barbat din Romania’ s-a desfasurat in perioada 1 noiembrie – 21 decembrie si a avut doua componente: un concurs organizat pe sport.ro in perioada 1 -30 noiembrie si evenimentul care a marcat finala acestuia. Aspirantii la marele titlu au fost invitati sa intre pe pagina Gillette Mach 3 Sensitive de pe sport.ro, sa incarce cate o fotografie reprezentativa si sa stranga cat mai multe voturi. Cei mai votati 10 concurenti au intrat in marea finala pentru a-si disputa titlul de “Cel mai dorit barbat din Romania’ si premiul cel mare, excursia de 2 persoane la Rio de Janeiro.

Citeste si:
Ce probleme a avut Adela Popescu în legătură cu bona din Republica...
Ce probleme a avut Adela...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.