Inainte de toate trebuie sa precizam ca Julia Roberts nu mai este "imaginea" L'Oreal. Totusi, daca nu stiai ca Julia Roberts a fost imaginea L'Oreal nu este nicio problema, acum ai aflat.
Asadar, compania a schimbat cate ceva la capitolul imagine si astfel actrita Diane Kruger "intra" in forta pentru noua campanie de promovare a produselor cosmetice.
Cel mai bine urmariti filmarile de la sedinta foto, vorbesc de la sine, fara prea multe comentarii.
Surprinzator sau nu, la capitolul masculin, L'Oreal l-a ales pe Hugh Laurie (Docotr House) si stilul sau "neingrijit".
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro