Cateva trucuri des folosite de angajatii restaurantelor pentru pacalirea clientilor.

Asteptarea pentru gasirea unei mese libere

Timpul de asteptare este de cele mai multe ori fictiv. Persoanele care conduc clientii la mese tind sa inventeazae aceste durate. Un timp de asteptare de 15 minute se poate oricand transforma in jumatate de ora, sau invers. Aceasta tactica are doua avantaje: in primul rand, clientii vor fi recunoscatori atunci cand sunt condusi la mese mai repede decat se asteptau si in al doilea rand, un timp de asteptare lung ar putea sa determine consumatorii sa se mute la bar, unde vor consuma in plus fata de ceea ce isi propusesera, iar preturile sunt mai mari.

Feliile de lamaie

Feliile de lamaie care se pun in apa, cocktail-uri, sau ceaiuri sunt printre cele mai murdare alimente din restaurant. De cele mai multe ori nu sunt spalate si sunt tinute in locuri in care toti ospatarii sa ajunga usor. Acestia trec pe langa platourile cu felii de lamaie si iau cate felii au nevoie, cu mainile goale, dupa ce au atins bani, sau vase murdare.

Potrivit studiilor, aproape doua treimi dintre lamai sunt contaminate cu tot felul de bacterii, asa ca este recomandat sa le evitati.

Cafeaua

Cafeaua comandata s-ar putea sa fie decafeinizata. Reciproca e valabila si multe dintre comenzile care implica o anumita optiune ajung sa fie incurcate. Daca e tarziu, aproape de ora de inchidere, sau daca localul este foarte aglomerat, ospatarii iau in general prima varianta disponibila si o servesc.

Citeste continuarea pe 9am.ro

Foto main: ospatar sursa Shutterstock.com


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.