’’Haina nu-l face pe om, e adevarat, dar si daca te uiti la vechiul meu smoking, o sa vezi ca-l face. Costumul cu care am urcat pe scena de la Enescu este cel mai frumos pe care il am, clasic si confortabil. Nu-mi vine sa ma mai imbrac in altceva si asa colorat pe interior cum este, pot sa-l port pe ambele fete’’, glumeste maestrul Victor Rebengiuc.
“Suntem onorati ca un mare nume al lumii artistice din Romania a ales SARTO pentru momentul sau de debut pe scena Festivalului George Enescu. A fost o placere sa lucram cu Victor Rebengiuc si speram ca am inceput o prietenie frumoasa, mai ales ca a acceptat sa participe si la proiectul nostru, Barbatii SARTO, singurul din Romania dedicat culturii vestimentare masculine”, spune Alexandru Moise, membru fondator SARTO Made to Measure.
Costumul purtat de Victor Rebengiuc a fost creat in functie de dorintele sale, pentru a se adapta perfect rolului de pe scena Festivalului Enescu, dandu-i in acelasi timp libertate de miscare si implicare in actiune. Costumul de culoare bleumarin a fost creat din stofa de lana Vitale Barberis Canonico Super 140 S si la cererea marelui actor a avut o captuseala inflorata. Tinuta a fost completata cu o camasa alba cu nasturi cu piatra neagra si un papion clasic negru. Dupa show-ul de la Sala Palatului, Victor Rebengiuc a continuat seria debuturilor cu o participare in exclusivitate la clipul creat pentru evenimentul Barbatii SARTO 2013, un concept original SARTO Made to Measure.
Alaturi de Victor Rebengiuc au purtat costume made to measure si cei 20 de membri ai echipei de organizare a Festivalului George Enescu.
Pe langa tinutele oferite lui Victor Rebengiuc si echipei festivalului, parteneriatul dintre cele doua branduri continua cu o editie speciala a evenimentului Barbatii SARTO si o serie de sfaturi de stil masculine oferite de specialistii concept-boutique-ului masculin.
SARTO (www.sarto.ro) este primul concept-boutique masculin din Romania, care integreaza un serviciu profesionist de consiliere vestimentara cu stilul sartorial italian al costumelor si camasilor facute pe masura. SARTO propune un stil de viata, prin accentul pus pe consilierul personal si pe atitudinea care face diferenta dintre un barbat si un gentleman. Un economist si un jurnalist, Alex Moise și Alex Dragan, cei doi fondatori ai brandului SARTO made to measure au acumulat experienta in consilierea vestimentara masculina, atat din pasiune si studiu propriu, cat si din stagiile de de pregatire efectuate in Italia la renumite case de creatie vestimentara.
Noul concept Renault Twingo electric. Debut în 2026 și preț de sub...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro