Vezi despre ce este vorba:

Despre Duval Guillaume Modem si nebuniile pe care le-au pus la cale pana acum v-am mai povestit. Este agentia responsabila de butonul care declanseza drama cand il apesi, de automatul care te transforma in James Bond in 70 de secunde sau de sala de cinema plina de bikeri tatuati si furiosi. Eh, bine, nici nu a inceput anul bine ca cei de la Duval Guillaume Modem au mai scos un viral din maneca.

Este vorba despre „6 things you can miss while reading a newspaper”. In clip, trei oameni din publicitate, Yves de Voeght de la Coca-Cola, Sigrid Van Den Houte de la Telenet si Walter Torks de la BNP Pripas sunt invitati sa se relaxeze pe bancheta din spate a unei masini, cu un ziar in mana, in timp ce un sofer ii duce la destinatie. In timp ce ei isi citesc in tihna ziarul, in jurul lor par sa se dezlantuie cele noua semne ale apocalipsei. Un barbat in flacari trece pe langa masina lor, un astronaut traverseaza strada, iar soferul, se face cat poate el de confortabil, dandu-si pantalonii jos. Observa ei vreunul din aceste evenimente neobisnuite? Vedeti mai jos:

„6 things you can miss while reading a newspaper” este o incercare de a resuscita printul, o maniera neconventionala de a arata publicitarilor ca intr-o lume dominata de online si interactivitate, printul inca are puterea sa capteze cititorul. Cu o mica remarca, aceea ca citim ziarele nu ca sa ignoram ce se intampla in jurul nostru, ci dimpotriva, indraznesc sa spun ca ideea si executia sunt foarte, foarte reusite.

Voi ce parere aveti?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.