Documentarul Inainte de potop a fost vazut pana acum de peste 30 de milioane din intreaga lume si numaratoarea continua.

Respectandu-si promisiunea de a aduce acest film in fata celui mai larg public posibil, inaintea alegerilor prezidentiale americane, National Geographic anunta astazi ca INAINTE DE POTOP, avandu-l in distributie pe actorul premiat cu Oscar Leonardo DiCaprio, care a si produs filmul alaturi de regizorul premiat cu Oscar Fisher Stevens, de producatorii Brett Ratner si James Packer si de producatorul executiv Martin Scorsese, a ajuns la peste 30 de milioane de privitori unici in toata lumea, prin platformele liniare, digitale, streaming si sociale, devenind cel mai vizionat documentar din lume din anul 2000 si cel mai vizionat documentar transmis vreodata de National Geographic.

Filmul a avut o expunere fara precedent, mai intai avand o lansare limitata in cinematografele din New York, Los Angeles si Londra, apoi facandu-si debutul pe televiziunea globala duminica trecuta, 30 octombrie, pe National Geographic Channel, in 171 de tari si 45 de limbi. Filmul este, de asemenea, disponibil gratuit pana pe 6 noiembrie pe un numar record de platforme digitale si streaming. Aceasta distributie globala face parte din angajamentul continuu al National Geographic de a aborda tema schimbarilor climatice.

INAINTE DE POTOP a fost vazut pana acum de peste 30 de milioane de privitori unici la nivel global, prin intermediul platformelor liniare, digitale si sociale, intre care 16 milioane de privitori pe National Geographic Channel in S.U.A., Europa, Africa, Asia si America Latina, precum si mai bine de 7,2 milioane de privitori pe YouTube.

Pe langa uriasa expunere globala, filmul a fost vazut de peste 50.000 de studenti in cadrul unor proiectii pe teritoriul S.U.A. si peste 1500 de cereri de proiectii private au venit din partea universitatilor, institutiilor religioase si altor organizatii. Filmul a devenit popular si pe YouTube, Twitter si Facebook de la lansarea sa de duminica si continua sa starneasca conversatii inflacarate pe diverse platforme.

”La National Geographic, credem in puterea povestirii de a schimba lumea si, prin expunerea neegalata si distributia istorica a documentarului INAINTE DE POTOP, am reusit deja 100% din ceea ce ne-am propus: sa aducem acest film important si exceptional in atentia celui mai larg public cu putinta, oferit privitorilor in toate modurile in care ei consuma media”, a afirmat Courteney Monroe, CEO National Geographic Global Networks.

Citeste si:
Descoperă lumea: 16 motive pentru care India pare a fi o altă planetă
Descoperă lumea: 16 motive...

”Sunt mai mult decat mandra ca am reusit sa aducem problema schimbarilor climatice in centrul conversatiilor globale, in special in S.U.A., inaintea alegerilor prezidentiale, si sper ca privitorii sa fie inspirati sa ia masuri in felul lor.”

Apreciat de critici ca fiind ”un candidat serios de Oscar” si ” cel mai impresionant, modern, international si cu nume celebre in distributie”, INAINTE DE POTOP este disponibil gratuit pe un numar record de platforme, pana pe 6 noiembrie. Intre aceste platforme se numara natgeotv.com, VOD/Video On Demand (prin cutii set top MVPD), site-uri si aplicatii MVPD, aplicatii Nat Geo TV (iPhone, iPad si Apple TV, Roku, telefoane Android, Xbox One si 360, televizionare conectate la Samsung), iTunes, Hulu, YouTube, Facebook, Twitter, Amazon, Sony PlayStation, GooglePlay si altele. La nivel global, planul de distributie este, de asemenea, fara precedent in toate pietele

Citeste si:
Care este artistul despre care Delia ar face un documentar!...
Care este artistul despre...

Documentarul s-a aflat in selectia oficiala de la Festivalul de Film de la Toronto, Festivalul de Film din Londra si Festivalul International de Film din Hamptons. Recent, INAINTE DE POTOP a fost proiectat la Casa Alba ca parte a evenimentului South by South Lawn, pe 3 octombrie, si la Natiunile Unite pe 20 octombrie, eveniment gazduit de Secretarul General al ONU Ban Ki-Moon, alaturi de Secretarul de Stat american John Kerry, cei doi participand si la o sesiune de intrebari. In plus, filmul a fost proiectat in aproape 200 de universitati din Statele Unite si a fost difuzat sau urmeaza a fi difuzat in aproximativ 1000 de biserici si institutii religioase prin Interfaith Power and Light.

Asa cum s-a mentionat anterior, National Geographic a colaborat cu Rock the Vote si theSkimm pentru a se asigura ca toti cei care asista la o proiectie a filmului INAINTE DE POTOP in Statele Unite ale Americii se pot inregistra pentru a vota si ca sunt informati asupra chestiunilor abordate.

Citeste si:
Leonardo Dicaprio, alături de refugiații din Ucraina: „Au pierdut...
Leonardo Dicaprio, alături de...

INAINTE DE POTOP prezinta o relatare captivanta despre efectele dramatice observate peste tot in lume si cauzate de schimbarile climatice, dar si despre actiunile pe care noi, ca indivizi si ca societate, le putem adopta pentru a preveni destramarea catastrofica a vietii pe planeta. Menit ca un avertisment pentru alegatorii din Statele Unite de a vota lideri care dau prioritate politicilor privind schimbarile climatice, filmul explica totodata solutiile reale, practice care pot contribui la salvarea planetei. DiCaprio discuta cu indivizi din diferite categorii sociale, din tari dezvoltate si in curs de dezvoltare, care ne impartasesc viziuni pasionale si pragmatice despre ce trebuie facut astazi si in viitor pentru a transforma sistemele noastre economice si politice in institutii preocupate de mediu.

Intre personalitatile intervievate in film se numara presedintele Barack Obama, fostul presedinte Bill Clinton, Secretarul de Stat John Kerry, Secretarul General al ONU Ban Ki-Moon si Papa Francisc, precum si cercetatori eminenti ai NASA, ecologisti ai padurilor, oameni de stiinta apreciati, lideri comunitari si activisti inflacarati ce lupta sa salveze lumea.

Citeste si:
Fake news și schimbările climatice – la ce trebuie să fim atenți...
Fake news și schimbările...

Trent Reznor & Atticus Ross, Gustavo Santaolalla si Mogwai au creat muzica pentru Inainte de potop. In calitate de coordonatori muzicali pentru prima oara, Reznor si Ross au lucrat in tandem cu Santaolalla si Mogwai pentru a compune o selectie de piese cu o viziune coerenta, rezultand o partitura si o banda sonora ce au fost lansate prin Lakeshore/Invada Records.

Filmul marcheaza efortul continuu al National Geographic de a oferi programe premium, consolidand pozitia de lider a canalului in stiinta, aventura si explorare.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.