Sunt multe secvente si momente superbe si foooarte haioase in acest film. Intr-un cuvant, de fapt in doua cuvinte: merita vazut!! Demi Lovato si Jonas Brothers sigur nu va vor dezamagi si tot sigur vor avea un efect pozitiv asupra voastra si dupa vizionarea filmului o sa exclamati ca noi: wham bam thank you maam! Yupii ya yo!!

Sunt sincera si nu va pot minti iar din cauza aceasta am sa va spun doar adevarul. Impreuna cu colegii de la DivercityCafe am fost invitati la vizionarea de presa a filmului Camp Rock 2 –The Final Jam la sala VIP a Afi Mall Cotroceni pentru a vedea in premiera pelicula.

Filmul ii are ca protagonisti pe Demi Lovato si Jonas Brothers. Personal, am fost foarte surprinsa de minunatul rezultat pe care l-a avut vizionarea acestui muzical comedios presarat si cu un strop de love (ca deh…nu se poate fara putina “dragoste naiva si tinereasca” si fara distractie evident!!)

Hmm… prima reactie pe care am avut-o in momentul in care am ajuns in sala de cinema cu Happy Divi Friends a fost: “Grow up, Silvia!!!!!” De ce? Hahaha!! Pentru ca toata sala in care, pe langa Miruna Oprea si Noni, cele doua vedete in devenire ce interpreteaza in romana hitul mega productiei “Camp Rock 2 – The Final Jam” – “Nu as schimba nimic” se mai aflau si o multime de pitici mici mici de tot care venisera acompaniati de parinti! M-am simtit ca in parculetul in care ma ducea mama sa ma joc pe vremea cand aveam doar… 4-5 anisori asa. Eu n-am inteles de ce s-a zis ca este film pentru copii!

Trebuie sa recunosc acest lucru: si eu sunt o mare iubitoare a Disney Channel urmarind cand am timp tot ce misca in legatura cu Jonas Brothers, Hanna Montana etc. (nimic nu-mi scapa).

Distractia incepe imediat ce participantii, Mitchie si prietenii sai (mai vechi si mai noi) se instaleaza in fabuloasa Camp Rock! Probabil v-a fost dor de acesti micuti cantareti si ati asteptat cu nerabdare reintoarcerea lor impreuna cu hiturile de demult, glumele si farsele lor si v-ati intrebat oare ce a facut Mitchie in perioada de pauza.

Ei bine, fata nu a stat degeaba si s-a gandit sa va faca o surpriza scriind versurile unei piese de success denumita “Brand New Day” pe care a fredonat-o impreuna cu ceilalti membrii ai taberei ce au contribuit prin linii melodice interesante, miscari de dans pline de vitalitate care te fac sa te ridici de pe “fotoliu” dar si impunerea unei atmosfere destinse, propice creatiei. Sunt de acord! Muzica inseamna viata! Cine nu si-ar dori sa faca parte dintr-o astfel de tabara? Hmm… rezultatul este unul bestial! Acesti copii sunt minunati si reusesc sa te binedispuna cu starea lor de bucurie si veselie.

Demi Lovato este o persoană non-binară!
Demi Lovato este o persoană...

Gasca super colorata si vesela din Camp Rock este formata din Mitchie (lidera talentata si plina de tenacitate), Shane (superstarul care o ajuta pe Mitchie sa salveze tabara), Nate (fratele si colegul de trupa cel mai serios al lui Shane), Jason (fratele mai mare si mai haios al lui Shane), Caitlyn (cea mai loiala si mai buna prietena a lui Mitchie), Ella (expert in fashion si make-up), Tess (diva Camp Rock care a trecut la rivalii din Camp Star), Peggy (supercantareata si colega de cabina a lui Mitchie), Barron (rapperul si superdansatorul), Sander (dansatorul profi si prietenul lui Barron), Connie (mama lui Mitchie si boss-ul Camp Rock) si Brown (fondatorul si directorul Camp Rock).

Va mai amintiti cu cata nesiguranta a venit prima oara Mitchie in Camp Rock? Ei… lucrurile s-au schimbat pentru ca de data aceasta a venit cu forte proaspete si pusa pe treaba. Pentru ca era obisnuita sa fie lidera, acum i-a acceptat alaturi de ea si pe ceilalti membri ai taberei avand mult mai mult de muncit sa salveze tabara si sa mai poata exista si alte veri pline de distractie si energie.

Vedete care au renuntat la viata de la Hollywood si au meserii normale
11 vedete care au renuntat la...

Si… pe langa faptul ca trebuie sa munceasca sa poata castiga batalia finala dintre Camp Rock si Camp Star pentru a salva tabara de la faliment, fata se si indragosteste de tanarul la fel de frumusel si talentat Shane, dar care a renuntat la fumurile de rocker rasfatat si rebel si a invatat si el sa lucreze in echipa alaturi de prietenii sai. Povestea lor de dragoste frumoasa, sincera, infloreste pe un ritm muzical plin de viata care te face sa iti amintesti de momentele magice ale copilariei.

Daca vrei sa fii introdus in lumea muzicii, acesti tineri cu siguranta te vor ajuta sa te simti in largul tau, sa fii din nou copil, sa-ti amintesti cum era in taberele in care te duceai cu prietenii, colegii (bine… trebuie sa recunoastem ca taberele noastre nu erau asa distractive).

Singurul lucru care a fost mai putin placut a fost dublarea in limba romana! In rest, prezenta modei pe langa muzica a adus un surplus de veselie pentru ca hainele de scena in stilul rock-vintage al membrilor din Camp Rock sunt iesite din comun dar si coregrafia & miscarile. E posibil ca acest film sa nu fie pe placul tuturor, tinerii actori talentati cantand mai mult decat vorbind. Desi, consideram asta un lucru destul de simpatic si foarte haios, mai ales momentul in care indragostitul timid Nate devine creativ, isi ia inima in dintisorii lui de castor si ii face o declaratie “cantatoare” frumoasei Dana reprezentanta echipei adverse, Camp Star.

Madagascar 3: cronica de film
Madagascar 3: cronica de film

Sunt multe secvente si momente superbe si foooarte haioase in acest film. Intr-un cuvant, de fapt in doua cuvinte: merita vazut!! Demi Lovato si Jonas Brothers sigur nu va vor dezamagi si tot sigur vor avea un efect pozitiv asupra voastra si dupa vizionarea filmului o sa exclamati ca noi: “wham bam thank you ma’am! Yupii ya yo!!”

Have fun “cildrăns”!

Un articol de: Silvia - Divercitycafe