Daca inainte sa vad Step Up 3D ziceam ca este un film pentru pustani, acum il recomand tuturor celor care vor sa se relaxeze si eventual sa intinereasca putin, daca este cazul.

Echipa DivercityCafe a fost invitata la vizionarea de presa a filmului Step Up 3D la CinemaPro, iar eu nu am putut lipsi! Un foarte scurt sum up al intregului eveniment: Am pasit in cinematograf fara asteptari prea mari si am iesit de la film incantata ca mi-am putut bucura ochii cu miscari de dans pe care restul corpului poate e prea lenes sa le faca. Fiecare dintre noi tanjeste in adancul sufletului sa danseze sau cel putin sa invete sa danseze, sa gaseasca drumul spre acea modalitate universala de a te elibera si de a celebra muzica cea de toate zilele. Step Up 3D este filmul care te ajuta sa fii dansator pentru o ora si ceva, chiar daca e doar cu sufletul.

Primul Step Up a fost dragut, bazat parca mai mult pe povestea de dragoste, iar de cel de al doilea nu am ce sa zic, pentru ca nu s-a facut remarcata cu nimic, cel putin din punctul meu de vedere. Ei, dar cand vine vorba de partea a treia pot sa spun ca este superba, pentru ca avem parte de dans taken to the next level.

Povestea de dragoste nu este nici originala, nici chiar bine pusa in scena, pentru ca acei copilasi au alta specializare, nu actoria, insa dansul… dansul te face sa ierti toate greselile de natura scenografica a filmului. Pe langa the old love story sunt infatisate foarte frumos pasiunea pentru dans, sacrificiile care sunt facute pentru acesta si starea de bine, sentimentul de home-coming pe care dansul il aduce celor norocosi.

Pe scurt, povestea zice asa: o gasca de copii (care nu isi gasesc locul decat in spatii in care se pot urca pe pereti si isi pot pune in practica miscarile de dans) incearca sub atragatoarea aripa a lui Luke (regizorul foarte inspirat caruia ii e frica ss isi indeplineasca visul) sa castige o droaie de bani si totodata sa-si invinga marii adversari care ameninta sa ii lase fara casa. Pe langa acestia apare si o mica tradatoare (dar o tradatoare buna) care complica lucrurile, pentru ca asa fac fetele.

Madagascar 3: cronica de film
Madagascar 3: cronica de film

Deci, un film despre dans, cu un el foarte frumusel si o ea not so much, un soundtrack genial si experienta tridimensionala care te face sa te intinzi dupa balonase de sapun (trebuie sa vedeti filmul ca sa intelegeti despre ce vorbesc) si sa te feresti de baietii care se invart in cap.

Daca inainte sa vad Step Up 3D ziceam ca este un film pentru pustani, acum il recomand tuturor celor care vor sa se relaxeze si eventual sa intinereasca putin, daca este cazul. Eu am ramas foarte bine dispusa dupa ce am plecat de la cinema. Sper sa aveti si voi parte de aceasi senzatie.

Powered by DivercityCafe