James Charles, un makeup artist din New York, si-a creat o pagina de Instagram pentru a-si impartasi creatiile cu restul lumii. In foarte scurt timp, contul sau a adunat peste 500.000 de fani, iar canalul sau de YouTube are aproape 75.000 de mii de abonati. Cu o asa influenta, nu este de mirare ca brandul CoverGirl i-a propus sa devina noua lor imagine.
„Sunt extrem de fericit, coplesit, uimit si, bineinteles, socat sa anunt ca voi fi viitoare fata a CoverGirl. Sunt primul barbat ambasador al brandului si sunt onorat sa lucrez cu o companie atat de cunoscuta”, a scris James pe Instagram.
James Charles va fi fata noului mascara produs de CoverGirl, „So Lashy!” si va aparea atat in spoturile publicitare, cat si in reclamele din reviste.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro