O companie de lenjerie intima demonstreaza ca nu ai nevoie de modele tinere pentru a atrage atentia.
Pentru a promova noua colectie de costume de baie, magazinul online The Deslyn impreuna cu magazinul de lenjerie intima Land of Women au realizat o campanie inedita. In loc sa se foloseasca de imaginea unor fotomodele tinere, acestea si-au promovat produsele cu ajutorul unui model in varsta de 60 de ani.
Yasmina Rossi si-a inceput cariera de model la 30 de ani si a cunoscut succesul aboa la 45. De atunci, a lucrat cu branduri de moda celebre precum Hermes, Macy’s sau Marks & Spencer.
Pe langa faptul ca au folosit un model in varsta, companiile au renuntat si la imaginile hipersexualizate cu care suntem obisnuiti, concentrandu-se pe femei de toate tipurile si identitatile.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro