Anumite persoane prefera sa ignore cruzimea la care sunt supuse animalele atunci cand isi cumpara produse din piele. PETA impreuna cu Ogilvy & Mather Advertising Bankok a creat o campanie prin care spera sa schimbe aceasta atitudine si sa traga un semnal de alarma asupra adevarului din spatele produselor de lux din piele.
Acestia au deschis un magazin fals intr-unul din cele mai in voga malluri din Bankok. Pe rafturile magazinului au fost expuse produse aparent obisnuite precum genti, pantofi, manusi sau geci. Numai ca, fiecare produs ascundea un secret ingrozitor.
Interiorul posetelor, pantofilor si hainelor era facut in asa fel incat sa imite interiorul unui animal. Acestea contineau carne, sange, ba chiar si o inima batand.
In fiecare an, cel putin 440,000 de pitoni sunt prinsi in junglele din Asia de Sud-Est. Sunt decapitati fara mila. Uneori, sunt jupuiti de vii. Doar pentru a deveni un produs trendy. Nu mai putin de patru crocodili trebuie ucisi pentru a confectiona o geanta.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro