Un clovn infiorator, o fantoma si un zombie sunt personajele pe care le-ai pune, in mod normal, intr-o reclama pentru un ceai. Wait, what? Da, Herbaria, un brand de ceaiuri a creat o reclama pentru ceaiurile sale calmante.
Venind cu o abordare mai mult decat indrazneata, reclama nu avea cum sa nu treaca neobservata si a creat deja buzz in mediul online. Reactiile au fost, asa cum era de asteptat, atat negative, cat si pozitive, insa in mod cert Herbaria a reusit sa se diferentieze de ceilalati competitori de pe piata. Si asta intr-o maniera cat se poate de creativa.
Juxtapunerea dintre monstri si efectele calmante ale ceaiului ni se pare foarte reusita, la fel si sloganul reclamei, „Drown your fears” („Ineaca-ti spaimele). Si dupa asemenea monstruozitati, o cana de ceai calamant nu ar strica.
Cum vi se pare reclama?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro