Cand Jonathan Kubben Quinonez si-a dat demisia de la job-ul lui bine platit de consultat, si-a vandut masina si si-a cumparat un bilet dus spre Cuba, este lesne de inteles ca mama lui a fost foarte ingrijorata.
Un an mai tarziu, tanarul din Bruxelles a reusit sa transforme ingrijorarea mamei intr-un brand amuzant. Quinonez se pozeaza in diferite locatii din lume cu o pancarda pe care este scris mesajul: "Mom, I'm fine." (Mama, sunt bine.)
Ceea ce a inceput ca o modalitate haioasa de a-si asigura mama ca totul este bine, s-a transformat rapid intr-o campanie care s-a viralizat.
Quinonez are acum peste 230.000 de fani pe Instagram. Ba mai mult, in mai anul trecut, mama sa i s-a alatura intr-una dintre aventuri si s-a convins cu ochii ei ca, intr-adevar, fiul ei este bine.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro