Emoji au devenit un lucru obisnuit in comunicarea de zi cu zi. Atunci cand nu stim cum sa raspundem, trimitem o fata zambitoare, un trandafir sau o maimuta care isi acopera ochii.
Aceste emoticoane au devenit atat de obisnuite in mesajele tinerilor incat companiile fac tot posibilul pentru a tine pasul si pentru a le integra in campaniile lor. Pana si guvernul Statelor Unite a folosit emoji intr-un raport despre tinerii adulti. Iar Finlanda a creat un emoji national.
Potrivit oficiului de turism al tarii, Finlanda este prima tara care a creat emoji care sa le reprezinte. Cum arata acestea, va intrebati? Un cuplu gol in sauna, un telefon Nokia si un rocker. Numele oficiale ale emoticoanelor sunt „the Saune”, „the Unbreakable” si „the Headbanger”.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro