Citeam in urma cu cateva luni o stire despre un barbat care s-a aruncat de la etajul al doilea al unui mall pentru ca iubita lui insita sa mai intre intr-un magazin. Bineinteles, povestea are un substrat mai profund si este, intr-adevar, tragica, dar impresia generala a ramas ca un tip a preferat sa moara decat sa-si mai vada iubita proband/cumparand inca o pereche de pantofi.
Nu spun ca e la fel peste tot, dar pare-se ca barbatii nu prea se omoara dupa cumparaturi. Si par ca nici nu inteleg de ce le ia femeilor atata sa isi cumpere ceva.
Cei de la Buzzfeed.com au realizat un experiment interesant. Au luat trei cupluri si i-au pus pe barbati sa cumpere haine iubitelor. Nu prea au reusit ei sa isi dea seama ce se potriveste cu ce, dar au stiut sa aleaga sutienele. :))
Ce a iesit, vedeti mai jos:
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro