Daca ai vazut o reclama la detergent, le-ai vazut cam pe toate. Pentru ca toti detergentii fac albul mai alb, stralucitorul mai stralucitor si scot cele mai dificil pete de scos. Se intampla rareori ca pentru detergenti sa se produca un click creativ
Nu este cazul campanie realizata pentru Omo, in Singapore, de agentia Lowe. Murdaria este buna ne spune OMO de ceva vreme buna. Asa ca, pentru ultima lor campanie, l-au rugat pe artistul JOOheng Tan sa realizeze cateva sculpturi in nisip. Campion de trei ori in competitiile de gen, JOOheng Tan este un guru cand vine vorba de sculpturi in nisip.
Intr-o era in care fundalul ar fi putut fi realizat foarte usor digital, JOOheng Tan a sculptat in 18 de tone de nisip. Fara haine agatate pe sarma, fara copii murdari, fara clisee. O executie "curata" si creativa.
Mai multe imagini in galeria foto
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Copiii ne sunt „datori” toată viața?
Sursa: kudika.ro
-
Garcia, WWCOTY: Femeile influențează 80% din deciziile de cumpărare a unei...
Sursa: wall-street.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro