Pentru al doilea an consecutiv, Nestea i-a premiat pe cei mai talentati artisti de arta urbana din Romania care au dezvoltat concepte creative dinamice, inedite si originale de ilustrare a personalitatii brandului Nestea.

Competitia Nestea s-a desfasurat in doua etape: prima etapa a constat intr-un concurs online desfasurat pe site-ul design.nestea.ro in urma careia un juriu specializat a selectat cele mai bune noua lucrari inspirate din povestea Nestea. Cei noua finalisti selectati au intrat in etapa finala a competitiei de live painting Nestea, desfasurate pe 26 iulie in Centrul Vechi. Repartizati in trei echipe compuse din cate un reprezentant al fiecarei categorii - ilustraţie, design si fotografie – finalistii au lucrat impreuna pentru a dezvolta concepte grafice unitare, care vor fi integrate pe panouri stradale Nestea expuse in tara.

Competitia de arta urbana Nestea ne ofera frumoasa ocazie de a vedea brandul Nestea prin ochii consumatorilor nostri si de a reconfirma faptul ca reusim, cu succes, sa ramanem relevanti pentru acestia, inspirandu-i si incurajandu-le talentul si pasiunile. Ii felicitam pe toti cei care au participat si cu siguranta provocarile Nestea nu se vor opri aici.

Vom continua sa dezvoltam proiecte de brand inovatoare ca si pana acum si, de asemenea, ne mandrim cu cea mai recenta initiativa a noastra la nivel de portofoliu si anume lansarea primului produs ce contine indulcitorul noncaloric, de origine naturala - Nestea cu extract din frunze de Stevia care are cu 30% mai puţin zahar”, declara Natalia Stroe, Marketing Manager SB, Romania&Moldova Coca-Cola Romania.

Respectarea temei, impactul vizual, originalitatea si atuurile grafice au fost criterii de referinta atat in selectarea finalistilor, cat si in evaluarea lucrarilor dezvoltate in etapa de live painting. Departajarea a fost facuta de catre un juriu format din Carmen Apetrei, reprezentantul UNARTE, Radu Manelici – design, Sebastian Opriţa - ilustraţie şi Andrei Radu – fotografie.

In cadrul competitiei, fiecare membru al echipei clasate pe locul I a primit un voucher in valoare de 1000 EURO, iar membrii echipelor clasate pe locul II si III au primit fiecare cate un voucher in valoare de 150 EURO, utilizabil in magazinele F64, Faber-Castell si PcGarage.

Citeste si:
Cei mai iubiți artiști români ai momentului, pe scena FORZA ZU
Cei mai iubiți artiști români...


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.