Recunosc, nu mi-a placut prea mult modelul Qashqai inainte de facelift. Prea cuminte, usor spre fad dupa parerea mea. Si totusi multi romani au cumparat masina asta asa cum a fost ea, semn ca le-a placut si este o oferta excelenta in segment.

Partea frontala mi se pare ca a iesit cel mai bine de pe urma faceliftului. Alte faruri, moderne, frumoase, plus o alta grila si o alta parte inferioara a spoilerului. Practic, toata partea frontala a fost schimbata si totul arata mai bine decat pana acum. In schimba, spatele a ramas la fel, doar stopurile fiind usor redesenate la nivelul structurii.

Nici interiorul nu a suferit modificari importante la nivelul plansei de bord. Tabloul de bord, insa, a fost complet redesenat, intre turometru si vitezometru fiind plasat un display cu informatiile computerului de bord. Mult mai modern si… suficient, pentru ca in rest, plansa de bord arata bine, in stilul Nissan, fara sa aiba nevoie de modificari de substanta.

Masina este acum si repozitionata in gama, pentru ca, intre timp a aparut indraznetul Juke. Asa ca Qashqai nu mai este chiar un SUV de oras, ci unul cu care poti merge oriunde, mai ales in versiunea testata Qashqai+2, cu un total de 7 locuri. Juke a ramas la baza gamei, in rolul SUV-ului urban nonconformist.

Motorul pe care l-am avut pe masina de test este cel de 2 litri si 140 CP, pe benzina. Nu este un motor tipic pentru un SUV, majoritatea cumparatorilor prefera dieselul, dar isi face bine treaba, este foarte silentios si iti da satisfactia de a conduce sportiv, cu turatia pe la 6.000 rpm

multumim: motorstory.ro

Galerie foto cu noul model Nissan Qashqai mai jos.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.