Cand francezii au anuntat modelul Latitude mi-am zis clar ca acesta va fi un inlocuitor mai conventional (la nivelul designului) pentru VelSatis. Dar Renault zice ca nu-i asa, ca nu are deocamdata un inlocuitor pentru VelSatis

Atunci ce-i cu Latitude? Mi-e destul de greu sa inteleg masina asta. Deci francezii spun ca Latitude nu inlocuieste VelSatis. OK, dar are dimensiunile unei masini de clasa mare, are aceeasi lungime ca Seria 5! Deci este o masina de clasa mare, dar nu inlocuieste ultima masina de clasa mare de la Renault, adica VelSatis.

Pe de alta parte, Latitude este pozitionat oarecum ciudat si la nivelul preturilor. Cea mai ieftina versiune, echipata cu motorul de 2 litri, benzina, cu 140 CP costa 21.000 euro, cu doar 1.000 euro mai mult decat Laguna cu acelasi motor.

Apoi insa, diferenta de preturi intre Latitude devine mai mare, pentru celelalte versiuni de motorizare. Renault Latitude este propus in Romania cu 3 motorizari. Cum spuneam, un motor pe benzina de 2 litri si si 140 CP si un turbodiesel de 2 litri, oferit cu 150 CP (23.800 euro), dar si intr-o versiune mai puternica, de 175 CP (28.100 euro, cu cutie de viteze automata).

Chiar nu vad cum ar putea Latitude sa impresioneze clientii din Romania. Da, pentru o masina de clasa mare preturile sunt bune, dar designul este mult prea banal (Latitude este, de fapr, un Samsung SM5 usor restilizat), iar estetica este foarte importanta in clasa mare. Asadar, nu-mi dau seama cui vor reusi sa-l vanda, ce clienti targheteaza cu el.

multumim: motorstory.ro

Vezi mai jos galeria foto cu noul Renault Latitude:


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.