Tunerul elvetian Sportec a vazut candva un Porsche 911. I-a placut atat de mult incat s-a decis sa-i scoata toate rotile si sa monteze in locul lor cate un Vollswagen Golf GTI.

Sportec SPR1 T80: Zbori cu 380 de kilometri pe ora...

Tunerul elvetian Sportec a vazut candva un Porsche 911. I-a placut atat de mult incat s-a decis sa-i scoata toate rotile si sa monteze in locul lor cate un Vollswagen Golf GTI. Nu va ganditi acum la transformari frankensteiniene. Este o comparatie menita sa sublinieze faptul ca Sportec a reusit sa obtina un bolid cu 214.5 cai putere la fiecare roata...

Plecand de la un motor bi-turbo de 3.6 litri, tunerul a efectuat modificari radicale si se mandreste acum cu o putere de 858 CP, obtinuti la 8.200 de rotatii. Puterea asta imensa se traduce printr-o acceleratie pana la 100 km/h in fix 3 secunde si o viteza maxima de 380 km/h (obtinuta pe circuitul de la Nardo, Italia). Mai spunem ca SPR 1 T80 ajunge de la 0 la 300 km/h in numai 18.9 secunde. Simple detalii...

Exteriorul nu este spectaculos insa nici nu trebuie. Sportec si-a montat emblema in locul celei Porsche, pe caroseria facuta din fibra de carbon, kevlar si aluminiu. Masina este mai usoara, mai stabila si mult mai sigura, asta gratie si custii de protectie montata la interior. Jantele de 20 de toli ascund componente si tehnologii asemanatoare cu cele din F1, asta pe partea de franare. Un eleron masiv completeaza look-ul care nu prea vrea sa lase impresia ca undeva, exista un motor cu performante incredibile, mai ales tinand cont de cilindreea relativ mica.

La interior, elementele din piele alcantara, aluminiu, kevlar si carbon sunt bine organizate si dau impresia de lux, nicidecum de o masina sport dotata numai cu strictul necesar.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.