Roadyacht GTS este un fel de yacht pe roti, cu elemente la interior specifice ambarcatiunilor de lux.

Roadyacht GTS: Un yacht pe roti, fireste!

Dupa pretentiosul proiect Mantide care a condus la o versiune modificata de Corvette ZR1 ce urmeaza a fi vanduta in editie limitata pentru 2 milioane $, un alt proiect poate nu la fel de spectaculos insa atractiv prin design-ul exterior si performantele incredibile, este Roadyacht GTS, mandria celor de la Bewerp.

Numele intreg al bolidului decapotabil este Savage Rivale Roadyacht GTS, un pic derutant am zice noi insa de, hai sa trecem peste acest amanunt. Exteriorul a fost rapid caracterizat de catre baietii de la Top Gear (Clarkson, Hammond si May, ca sa fim mai exacti) drept un morcov al naibii de rapid. Nu ne surprinde absolut deloc precizarea britanicilor din moment ce Roadyacht este portocalie si are un motor LS7 V8 care dezvolta 670 de cai putere. Puterea asta se traduce intr-o acceleratie de 3.4 secunde de la 0 la 100 km/h si o viteza de varf de 330 km/h.

Roadyacht GTS este cam singura decapotabila cu patru usi care sta tot timpul cu o eticheta de supercar atasata si purtata cu mandrie oriunde. Cele patru usi se deschid in stilul Lamborghini, iar hard top-ul se misca destul de repede, cu un timp de 20 secunde pentru decapotare. Ca o felina obosita cu ochii pe jumatate inchisi, masina stie ca este facuta din fibra de carbon, otel si crom, ca are un motor capabil sa o propulseze la viteze ametitoare si ca integreaza la interior elemente de lux specifice unui yacht. Amintim aici pielea Alcantara, matasea, lemnul, aluminiul, ba chiar si sticla de sampanie plasata ostentativ intre locurile din spate.

Interesant este faptul ca in spatele Roadyacht GTS stau doi studenti olandezi, pe numele lor Emile Pop si Justin de Boer. Bolidul a fost deja prezentat la cateva saloane de lux (Top Marques) si se spera ca in viitorul apropiat sa se gaseasca finantatori pentru acest proiect, pentru ca productia sa poata incepe din 2010.
[Savagerivale]


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.