Are un aspect nu tocmai apreciat de catre critici. Dar pur si simplu nu ii pasa. Tine sub capota o herghelie imensa de cai si vrea, cu ajutorul lor, sa devina in scurt timp cea mai rapida masina din lume..

Are un aspect nu tocmai apreciat de catre critici. Dar pur si simplu nu ii pasa. Tine sub capota o herghelie imensa de cai si vrea, cu ajutorul lor, sa devina in scurt timp cea mai rapida masina din lume..

Maxximus G-Force a plecat de la o reteta relativ simpla. Ca sa faci un lucru extrem de rapid, cel mai indicat este sa pornesti de la unul deja foarte rapid, caruia sa-i imbunatatesti putin caracteristicile. Exact la fel au procedat Marlon Kirby si David McMahan, doi iubitori auto cu averi considerabile, care au luat un bolid Ultima GTR si l-au modificat pe ici pe colo. Asa a aparut Maxximus G-Force.

Cu 1600 de cai putere care provin dintr-un motor V8 Chevy cu bloc din aluminiu, supraalimentat cu doua turbo-compresoare si conectat la o cutie secventiala cu trei trepte, G-Force a facut cateva teste cu rezultate mai mult decat multumitoare. Monstrul a ajuns de la 0 la 100 km/h in numai 2.1 secunde, iar 4.5 secunde i-au trebuit ca sa "zboare" de la 0 la 160 km/h. Un sprint pana la 160 km/h si o oprire cu ajutorul discurilor de frana AP Racing a fost realizat in 8.8 secunde (0 - 160 - 0). Motorul a fost montat intr-o caroserie super aerodinamica de 1.224 kg.

Cei doi oameni instariti care stau in spatele proiectului, au cheltuit nu mai putin decat 3 milioane de dolari pentru constructia lui Maxximus G-Force. Masina furioasa soarbe imediat din combustibil, astfel ca in numai 9 minute rezervorul devine gol..Mai raman de facut teste oficiale si gata, G-Force poate fi declarata cea mai rapida masina din lume!

Poze: [Autoblog.com]


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.