Nu mai ramane decat sa te urci intr-o masina retro, sport, fara toate tiglele pe casa..

Iti pui o vesta din bumbac peste o camasa in dungi fine, cu manecile rasucite pana la coate, iei blugii clasici, ciocatele maro din piele intoarsa, tragi peste maini manusile sport, obligatoriu din piele, pui ceasul Longines cu dublu cadran si cronometru, pe cap asezi o basca, putin intr-o parte sa-ti dea un aer mai misterios iar la sfarsit plasezi ochelarii fumurii, mari cat un al doilea parbriz. Nu mai ramane decat sa te urci intr-o masina retro, sport, fara toate tiglele pe casa..

Cu vantul in fata, cu tot cerul deasupra capului, cu soseaua in spate care se indeparteaza rapid, cu o prezenta fermecatoare pe locul din dreapta, pornesti la drum intr-o Cobra MKIII, obligatoriu rosie. Masina asta a facut senzatie la vremea ei si acum s-a reintors, ca o pasare Phoenix, sa fure din nou inimile celor pasionati de sportive nebune si rebele. Vorbim despre un joint venture intre Superformance si Roush, companii care au muncit cot la cot pentru a construi o copie (a se citi replica), poate chiar mai buna decat originalul.

Cobra MKIII a primit de la Roush un motor V8 de 576 de cai putere, garantat pentru 2 ani sau 40.000 km. Caroseria Superformance a fost vopsita in rosu Monza, cu dungi gri Le Mans. Formele rotunde, care se regasesc incepand de la faruri si terminand cu aripile spate, te fac sa iei contact tactil cu masina si sa nu te mai dezlipesti de ea. Motorul pozitionat frontal primeste aer rece prin masca de mari dimensiuni, dar si prin fanta pozitionata pe capota. Evacuarea aerului se face prin fantele subtile, tip branhii de rechin, sub care se afla si sistemul de esapament ale gazelor, la vedere. Jantele American Racing, de 18 inci, completeaza tabloul retro, atat de ispititor.

Interiorul nu abunda in elemente extravagante, tipice masinilor noi. Aceasta MKIII are insa farmecul ei, care atrage prin simplitate si spirit practic. Sapte indicatoare analogice, cateva comutatoare si butoane old fashion se regasesc pe plansa de bord, alaturi de butonul mare de aprindere, pe care sta scris 'FIRE'.

Citeste si:
O cantareata a murit pe scena dupa ce a fost muscata de o cobra
VIDEO  A murit pe scena, in...

Ai conduce asa ceva?

Un articol de: Ianis


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.