Noul BMW X6 debuteaza astazi intr-un segment in care si prima generatie a fost… singura. SAC-ul (Sports Activity Coupe) BMW n-a avut rival in prima generatie, abia a doua, modelul pe care-l vedeti in imagini va fi contrat de SUV-ul Coupe de la Mercedes.

BMW a fost primul constructor care a intuit potentialul unui nou segment si a castigat toti laurii. Prima generatie BMW X6, care nici macar astazi, la 6 ani de la debut, nu pare depasita estetic si tehnic, s-a vandut in aproximativ 250.000 de exemplare. Noul BMW X6 ridica insa standardele la un cu totul alt nivel, estetic si tehnic.

Mult mai impunator, mai agresiv si mai ostentativ, noul BMW X6 socheaza prin atitudine. Masiv, cu partea frontala de dimensiuni apreciabile, noul BMW X6 vine cu aceeasi linie laterala puternic plonjata, dar si mai subliniata de nervura ostentativa de pe aripile spate. Spatele se prezinta cu stopuri mari si un difuzor de aer subliniat de bosaje si de evacuarile masive. Per ansamblu, noul BMW X6 inspira putere si un sentiment clar de superioritate. Competitorii vor avea nevoie de multa, foarte multa inspiratie pentru a se apropia…

Noul BMW X6 este cu 32 de mm mai lung decat prima generatie, cu doar 6 mm mai lat si cu 3 mm mai inalt. Bavarezii spun ca spatiul interior a crescut cu mai mult decat ar sugera cresterile de dimensiuni exterioare. Portbagajul, de exemplu, a ajuns la volumul de 580 litri, cu 10 litri mai mult si cu o valoare de 75 litri in plus atunci cand bancheta este rabatata.

Interiorul este, in mare parte, cel al noului X5. Si nu e nimic in neregula cu asta, nu stiu ce ar fi putut inventa mai frumos, la aceste moment. Bineinteles, poate fi personalizat intr-o buna masura, la fel ca toate modelele BMW de la noul Seria 3 pana acum.

Citeste continuarea pe Motorstory.com


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.