A trecut ceva timp (cam 3 ani) de cand Renault a prezentat ciudatul model electric Twizy, dar abia acum este disponibil si in Romania. Probabil va urma si un test cu ele, pentru ca un exemplar este de anul trecut parcat in garajul Renault Romania.

Renault Twizy se vrea a fi solutia optima pentru orasele aglomerate, unde pana si un smart se descurca destul de greu. Asa ca modelul francezilor merge si mai departe cu reducerea dimensiunilor, oferind doua locuri, cel al pasagerului fiind in spatele soferului. Dealtfel, toata masina pare o extensie a unui scuter, dar cu avantajele celor 4 roti si al caroseriei. Masina are 2,34 metri lungime si doar 1,24 metri latime si are o autonomie de 100 km garantata in mediul urban.

In Romania, Renault Twizy este propus in doua versiuni de motorizare. Twizy Urban 45 si Twizy Urban 80, diferenta dintre ele este data de viteza maxima. Twizy Urban 45 are doar 5 CP si asigura o viteza maxima de 45 km/h, la care ajunge in 6 secunde. Pretul acestei versiuni este de 7.000 euro. Twizy Urban 80, are 17 CP si permite o viteza maxima de 80 km/h, iar pretul este de 7.700 euro.

Atentie, insa! La aceste preturi se adauga chiria lunara a bateriei, in valoare de 30 euro pe luna. Renault iti vinde masina, dar nu si bateria, pe care trebuie sa o platesti lunar. Teoretic, suna bine. Este bateria lor, ei se ocupa de ea, daca sunt probleme. Dar cei 30 euro/luna constituie chiria bateriei in conditiile in care te incadrezi in rulajul de 2.500 km/an. Ceea ce este incredibil de putin! Doar 7 km/zi, in conditiile in care sunt foarte multi oameni care lucreaza la mai mult de 4 km de casa?! Nu stiu ce se intampla daca depasesti acest rulaj, cu cat creste pretul chiriei lunare a bateriei….

Citese continuarea pe Motorystory.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.