Chrysler a venit la Detroit cu noua generatie a modelului 200, o masina care arata chiar bine pentru un model american. Muchii foarte rotunjite, faruri si stopuri desenate fluent, in jurul liniilor de LED-uri. Un pachet armonios si interesant, cu un spate scurt, care da senzatia de masivitate.

Noul Chrysler 200 este incadrat in clasa medie, dar – ne asteptam – sta pe platforma modificata a modelului Alfa Romeo Giulietta. O garantie, spun americanii, pentru o tinuta de drum ferma, sportiva, europeana. Dealtfel spun ca mizeaza mult pe placerea de a conduce in cazul noului Chrysler 200.

Cel putin in poze, interiorul face o figura frumoasa si denota clar configurarea pentru piata americana. Consola centrala dominata de butoane mari, unul dintre ele pentru controlul cutiei de viteze, un display generos, frana de parcare actionata electric si un tablou de bord cu doua ceasuri mari, simple, intre care exista un display pentru informatiile esentiale. O nota aprarte este data de scaunele masive, gen fotoliu, dar cu niste aripi de sustine laterala impresionante. Atmosfera americana, care nu cred ca ar deranja totusi un european.

La nivel tehnic, noul Chrysler 200 se lauda cu cateva atu-uri impresionante. In primul rand, vine in echiparea standard cu o cutie de viteze automata , cu 9 trepte. Poate fi comandat si cu tractiune integrala (strandard – tractiune fata), caz in care puntea spate este decuplata automat de la transmisie atunci cand conditiile nu cer 4×4, cuplarea facandu-se tot automat. Ajuta semnificativ la consum.

Citeste continuarea pe Motorstory.com


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.