Pe de alta parte, noua Skoda Octavia RS este si semnificativ mai agresiva la nivelul designului, insa fara exagerari inutile. Farurile pe fond negru si grila inferioara cu o generoasa priza de aer domina partea frontala, in timp ce spatele anunta ca vedem cel mai sportiv model al gamei doar prin eleronul simplu si armonios integrat si cele doua mari iesiri ale esapamentului. Lipseste insa traditionalul difuzor de aer, prezent in reteta tuturor celorlalte hothatch-uri.
Lateralele pun in evidenta jantele de 17, 18 sau 19 inch, care arata surprinzator de bine, si observam in acelasi timp si faptul ca Octavia RS este mai joasa (cu 12 mm) decat modelul normal. Cehii ofera Octavia RS atat in versiune berlina, cat si break.
Interiorul este tratat cu volan sport, scaune sport, pedalier sport, logo-ul RS prezent pe elementele principale si cam atat. Skoda n-a publicat insa poze ale habitaclului, asa ca ramane sa-l vedem ceva mai tarziu.
Citeste continuarea pe: Motorstory.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Credit Noua Casă: Românii întorc spatele programului garantat de stat....
Sursa: wall-street.ro