31 Ianuarie 2013 de Vio in Yuppy
Vara trecuta, intr-unul din periplurile prin tara, mi-a fost dat sa vad pe Transfagarasan un automobil pe cat de neobisnuit, pe atat de fascinant: un Trabant 4×4. Sau un Trabant SUV, cum preferat.

Automobilul rula relaxat pe Transfagarasan, tractand o rulota de dimensiuni medii. Deși foarte curat, numerele de Polonia au tradat rapid faptul ca nu era vorba de vreun exemplar construit pentru “show”, ci de unul obisnuit cu “greutatile” drumurilor de tot felul.

Din imagini se poate observa ca Trabi-ul nostru “sta” pe o platforma de vehicul tot teren, cu garda la sol foarte mare, punti rigide și suspensie cu arcuri lamelare – o configuratie pe cat de arhaica, pe atat de potenta in exploatarea in off-road extrem. Cel putin la prima vedere, as paria pe mecanica lui Suzuki Samurai, model cu o lungime apropiata si cu un motor suficient de mic incat sa incapa in spatiul ingust pe care il lasa la dispozitie partea frontala a unui Trabi.

Trabant 4×4 dispune si de un roll-cage de siguranta, montat in exteriorul caroseriei, precum si de un troliu de tractare menit a-l scoate din situatii neplacute, in care probabil soferul sau obisnuieste sa-l bage destul de des.

Citeste continuarea pe Motorstory.ro

Sursa foto main: Wikipedia.org



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Trabant SUV - Cum ar fi fost daca era produs in serie?.


Ultima ora din Yuppy pe 9AM