Cred ca melodiile Ke$hei sunt acel gen de piese care fie te enerveaza, fie iti plac la nebunie, dar oricum, ele nu te lasa rece.

Cred ca melodiile Ke$hei sunt acel gen de piese care fie te enerveaza, fie iti plac la nebunie, dar oricum, ele nu te lasa rece. Acest lucru se datoreaza faptului ca sound-ul este putin diferit de cel cu care ne-am obisnuit, stilul de cantat al solistei este unul aparte (pe unele piese sunand de parca ar fi beata sau sictirita), iar textele sunt si ele altfel decat te-ai astepta: nu prea ai parte de “oh baby baby”, sau “I love you” sau stiu si eu ce texte arhifolosite si devenite clisee ale muzicii pop-rock actuale.

Albumul se imparte in melodii de dans pline de sintetizatoare si efecte pe voce, menite sa te miste din toate incheieturile si melodii mai linistite sau cu influente rock. Intre cele de dans as incadra Your love is my drug, Tik Tok, Blah blah blah sau Kiss’n'tell. Piese care nu se incadreaza in aceasta categorie sunt Hungover (care mi se pare extrem de buna), Blind, Dancing with tears in my eyes sau Animal.

In aceasta recenzie nu am sa enumar toate piesele si apoi sa le descriu intrucat melodii precum Tik Tok, Blah blah blah sau Kiss’n'Tel le-am prezentat deja pe site cu diverse alte ocazii.

Am prezentat deja si Your love is my drug, insa imi place atat de mult incat chiar cred ca merita amintita. Asta pentru ca piesa suna foarte optimist, avand “vibe”-ul acela fun. Acest lucru se datoreaza pe de-o parte felului de a interpreta al Keshei pe de alta parte negativului foarte ritmat, care suna extrem de “plin”. Your love is my drug este genul de melodie pe care o ascult pentru a avea o stare buna intreaga zi si pentru a avea in minte o linie melodica ce are ca scop sa-mi aduca un zambet pe buze. Imi pare rau doar ca melodia nu a fost aleasa ca single. Mie mi se pare ca ar fi fost mult mai potrivita decat Blah blah blah.

Kesha - your love is my drug
Asculta mai multe audio Muzica

Florin Cîțu, noul președinte al Partidului Naţional Liberal
Florin Cîțu, noul președinte...

Stephen este o piesa destul de diferita de restul albumului in ceea ce priveste instrumentalul: are alt ritm, este mai “goala”, mai linistita, mai retro. Cu toate ca textul este lipsit de substanta este, totusi destul de amuzant. Inca de la primele note iti dai seama ca aceasta este o melodie pe care o asculti ca sa te amuzi si pentru nimic altceva. Adica se numeste Stephen. Cine s-ar putea regasi intr-o melodie cu un asemnea nume? Probabil nimeni din Romania si in mod sigur nu eu dar iata ca a reusit sa ma prinda.

Kesha - stephen
Asculta mai multe audio Muzica

Hungover aduce un fel de maturitate albumului atat prin interpretare cat si prin negativ. Piesa de fata suna cu adevarat bine (daca iti plac cretiile mai lente). Interpretarea este serioasa, plina de sentiment, venind parca in contrast cu restul albumului si aducand putin aminte de Avril Lavigne. Desigur ca si tema, despartirea, ajuta la o atmosfera ceva mai sobra, sustinuta bine de aceasta melodie. Creatia merge atata de departe incat face cuvantul epic sa-ti rasara in minte in timp ce asculti cele aproape 4 minute de melodie.

Cătălin Botezatu are un meniu strict. La ce alimente a renunțat...
Cătălin Botezatu are un meniu...

Kesha - hungover
Asculta mai multe audio Muzica

Blind este o creatie ceva mai simpla, ceva mai “goala” dar care este bine completata de vocea solistei, care si in acest caz este ceva mai serioasa, si fara sa se abuzeze de efecte pe ea. Imi place mult felul in care se imbina pasajele calme cu cele extrem de “agitate” de la refren. Totusi parca mi-as fi dorit ceva mai multe instrumente.

Kesha - blind
Asculta mai multe audio Muzica

Dancing with tears in my eyes ma face sa ma gandesc la faptul ca poate am eu o problema. Am senzatia ca apreciez in general mai mult piesele triste. Dar imi revin repede din acest gand si-ti spun de piesa de fata: este deosebita, serioasa, lenta si in acelasi timp energica. Linia melodica este destul de simpla dar de mare efect in combinatie cu instrumentalul. Cred ca aceasta creatie este cea care face trecerea de la dance la pop-rock, fiind un amestec interesant de sintetizatoare cu un “feel” mai putin electronic.

Motivul absurd pentru care o tanara a acordat doar o stea unui...
Motivul absurd pentru care o...

Kesha - dancing with tears in my eyes
Asculta mai multe audio Muzica

Animal, melodia care da numele albumului este un crossbreed care imi place. Imi place mult felul in care “creste” vocea solistei impreuna cu ritmul melodiei. Stiu ca am reusit sa nu spun in aceasta recenzie nimic de filme, dar pana aici. Animal ar fi perfecta pentru coloana sonora a unui film romantic. Simplitatea negativului, de aceasta data nu este sesizabila, ci chiar serveste la accentuarea starii.

Kesha - animal
Asculta mai multe audio Muzica

Nu pot sa inchei fara sa spun ca pe acest album exista si melodii care un-mi plac. Dintre acestea pot aminti Dinosaur care mi se pare si simpla si plictisitoare. La fel, in cazul Boots and boys nu ma prinde sound-ul electronic si nici linia melodica. Este ca si cum aceste doua melodii nu-mi comunica absolut nimic si contrasteaza destul de puternic cu restul albumului extrem de expresiv.

Sunt frumoase, dar dezordonate! 9 vedete care nu pun pret pe curatenie
Sunt frumoase, dar...

Iata si lista pieselor: