Barmaniada, o noua competitie anuala dedicata tuturor barmanilor din Romania, va debuta in 28 iulie 2009. Competitia este organizata de Barmania si Club Tonka Soul Cafe, si este sustinuta de Beefeater, in calitate de partener principal.

Barmaniada, o noua competitie anuala dedicata tuturor barmanilor din Romania, va debuta in 28 iulie 2009. Competitia este organizata de Barmania si Club Tonka Soul Cafe, si este sustinuta de Beefeater, in calitate de partener principal. Barmaniada se adreseaza in primul rand barmanilor aflati la inceputul carierei si doreste sa ii pregateasca si sa le deschida drumul catre marile competitii nationale si internationale.

Barmaniada va debuta cu proba de speed service in luna iulie, urmand ca in lunile august, noiembriesi decembrie sa fie organizate probele de cafea, mixologie si entertainment si flair. Acestea reprezinta fundamentele activitatii de barman, iar excelenta in toate aceste patru probe certifica statutul de barman profesionist. De aceea, premiul Barmaniada, in valoare de 1.000 euro, va fi acordat participantului care va reusi sa acumuleze cel mai mare numar de puncte de-a lungul celor patru etape de concurs.

Barmaniada reprezinta o ocazie si pentru invitati sa afle mai multe despre meseria de barman, sa inteleaga efortul pe care aceasta il presupune si sa admire talentul si indemanarea cu care concurentii vor transforma in spectacol munca din spatele barului. In plus, ei vor putea sa deguste cele mai ingenioase cocktailuri cu gin Beefeater si cel mai bun espresso.

“Ne propunem ca Barmaniada sa devina un eveniment anual important pentru bartendingul din Romania, pentru ca obiectivul ei nu este numai competitia, ci educarea barmanilor aflati la inceput de cariera. Fiecare etapa de concurs va fi precedata de seminarii de pregatire. Dorim sa le oferim barmanilor suportul nostru si sa ii motivam sa devina foarte buni. Barmanii reprezinta primul contact pe care oamenii il au cu produsele, de ei depinde modul in care se simt clientii si, de aceea, este esențial ca ei sa fie foarte bine pregatiti.” a declarat Mihai Panfil, Barmania.

Citeste si:
8 trucuri ingenioase pe care le folosesc barmanii pentru a pacali...
8 trucuri ingenioase pe care...

“Cand vorbim despre cocktailuri sau despre un gin cu traditie, Beefeater devine prima alegere atat pentru consumatori cat si pentru barmani. Unii dintre cei mai influenti barmani din lume precum celebrii Shaker Boys, Nick Strangeway, Peter Dorelli, Tony Conigliaro si multi altii lucreaza in prezent la un program educational pentru Beefeater, pentru a demonstra si a explica toate calitatile acestui gin premium. In cadrul Barmaniada, Befeeater sustine atingerea unui nou nivel de bartending in Romania. Pentru etapa de mixologie a competitiei, vom avea un invitat special din partea Beefeater, in calitate de membru special al juriului.” a declarat Radu Moldovan-Petrut, Brand Manager Beefeater.

Barmanii din toata tara se pot inscrie in competitie pe site-ul www.barmaniada.ro pana la data de 25 iulie 2009.

Citeste si:
Barmania: experienta din spatele barului
Barmania: experienta din...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.