Stilul nostru pe gustul vostru.

“Ideea e simpla: trebuie sa te imaginezi in postura omului cu venituri mari, care isi doreste lux si chestii super creative”. (Someone bigger than me)

Cred ca aceasta replica m-a determinat sa ma opresc pentru putin timp din 'plimbarea' pe Google si sa ma gandesc efectiv la modul in care selectez pentru site ceea ce aflu zilnic... si aflu destule. O fi bine? O fi rau? Cui ii place? Cine gaseste prilej sa ma bage-n... si sa pagineze mai departe? Cine cauta sa se aboneze sau sa se dezaboneze si din prea multa dezamagire rateaza click-ul? E inevitabil...

Am zile in care mai am putin pana sa lacrimez intrebandu-ma cand o sa-mi vina ideea AIA care o sa intereseze lumea, dar macar stiu cui ma adresez: 'omului care isi doreste lux si chestii super creative'. Si nu e exces de zel cand definesc publicul-tinta astfel, in contextul in care alte publicatii cu pretentii, care servesc constant 'informatie de lux' pentru devoratori, cresc intr-un minut cat altii intr-un an, scad la fel de repede, fac valva in jurul lor cu profesionism s.a. Imi raman fidel, chiar daca privesc intotdeauna mai departe de mine.

La categoria men lifestyle journalism, ceea ce stiu sa fac foarte bine este sa ma adaptez. Barbatii carora ma adresez au un orizont de asteptare vast. Chiar daca zabovesc pentru o clipa (sau doua... sau trei...) in fata imaginilor din topul celor mai frumoase femei, inainte de a trece la alte capitole 'mature', chiar daca sunt interesati de metodele depilarii, fiind catalogati drept metrosexuali (de parca ar fi ceva rau in asta), chiar daca dezbat pe forum teme care nu au legatura intotdeauna cu politica si economia globala, membrii comunitatii young urban professionals stau excelent la capitolul informare, vigilenta, ambitie, pasiune, intr-un cuvant 'personalitate'.

Articolul de azi tine sa va 'informeze'... despre voi si in acelasi timp despre noi. Am decis sa dedicam aceasta pagina 'clubului YUPPY' pentru ca asteptam sugestii, critici, comentarii sau intrebari, pentru a putea continua in acelasi stil pe care il apreciati, dar pe fundal diferit - mai profesionist, mai complex, mai pe gustul barbatilor (si nu numai, stim noi...) care ne citesc. Mai precis, asteptam ca din feed-back-ul vostru sa extragem 'hint-urile' care ne vor ajuta sa completam continutul cu informatii pe care ati vrea sa le regasiti pe site.

In urmatoarele saptamani veti avea parte de doua surprize care speram sa va fie pe plac si despre care nu vom divulga nimic inainte, asa ca nu incercati sa ghiciti..., pentru ca apoi sa continuam cu punerea in practica a sugestiilor voastre. Mai este cazul sa spunem ca YUPPY e cel mai popular site de lifestyle masculin si ca are un tip de public care ar inchide gura concurentei in orice moment? Mai e cazul sa ne laudam ca voi, cei 'j' de mii de cititori sunteti aici pentru ca aveti de ce si... cu ce? De aceea ne simtitm motivati sa va cerem consimtamantul inainte a continua asa cum va place. Insiram deja clisee, iar scopul nu este ca mesajul sa va flateze cu ceea ce stiti deja, ci sa fie serios, eficient si, in final, insotit de reactii.

YUPPY este cea mai citita publicatie online de lifestyle masculin si dezbate teme de actualitate, din domenii diverse, intre care: lifestyle, sex, relatii, cariera, entertainment, auto & IT&C (prin intermediul a doua suplimente saptamanale de profil), dar... vrem mai mult!

Mai departe, spatiul ramane gol pentru a fi completat de voi (adresa redactiei este office@yuppy.ro). Noi doar va multumim pentru ca sunteti aici!

Echipa YUPPY


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.