Fotbalul nu tine cont de nationalitate sau de culoarea pielii, de adidasii de designer sau de baschetii pe care ii rupi batand mingea in batatura. Fotbalul aduce oamenii impreuna. Sau, cel putin asta incearca cei de la Coca Cola sa ne faca sa credem.
Sub motto-ul “One World, One Game”, cei de la Coca-Cola au realizat un mini-documentar in Caracal, in mijlocul unei comunitati de romi. Nu este nici primul, dar nici singurul clip de acest fel pe care l-au facut, acestia calatorid pana in zone ca Palestina, Japonia sau Amazon pentru a gasi oameni care, un ciuda povestilor de viata – mai frumoase sau mai triste – au ramas indragostiti de fotbal.
Este, fara indoiala, si foarte mult marketing in spatele documentarului, dar il vom trece cu vederea pentru a ne bucura de ideea frumoasa pe care o promoveaza: o lume in care rasismul si discriminarea dispar in fata pasiunilor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro