Ciocolata ROM pune capat confuziei printr-o campanie neconventionala: Bucharest not Budapest

Pare sa fie un lucru comun ca vedetele sa incurce Bucurestiul – capitala Romaniei cu Budapesta – capitala Ungariei. Exista o lista poate putin prea mare cu artisti care au strigat „Hello Budapest!” in mijlocul Bucurestiului. Incepand cu 1992 si pana in 2012, au existat diferite situatii cand, nume ca Michael Jackson, Lenny Kravitz, Metallica sau Iron Maiden au strigat cat i-au tinut puterile „Buna seara Budapest!”. Cea mai notabila dintre gafe apartine celor 400 de suporteri de la Athletic Bilbao care au aterizat la Budapesta pentru meciul cu Atletico Madrid de la Bucuresti.

De fiecare data, am trecut cu vederea aceasta gafa.

Daca pana acum nicio institutie nu a incercat sa indrepte greseala, un brand decide sa fie el cel care pune capat confuziei. Ciocolata ROM, unul din cel emai longevive branduri romanesti, a pornit o campanie prin care spera sa puna capat confuziei legate de cele doua capitale pentru ca, de acum inainte, artistii sa nu mai strige numele gresit pe scena.

„Bucarest not Budapest” este mesajul prin care ROM spera sa pun capat confuziei. Realizata de McCann Erickson, campanie contine un ad-on simpatic prin care, de fiecare data cand este identificat orasul Bucuresti pe internet, apare si completarea „nu Budapesta” sau „not Budapest”, doua panouri amplasate in zona aeroportului Otopeni (trupa Iron Man urmeaza sa soseasca in Bucuresti si, in urma cu 15 ani, solistul trupei a incurcat cele doua capitale) si un clip si mai simpatic pe care va invitam sa il urmariti mai jos.

Sursa foto: Rom Autentic Facebook


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.