Like daca iti iubesti mama, like daca esti om, like daca ai inima, like si poti salva o viata, like, like, like. Hai sa-ti spun un secret: Like-ul nu ajuta. Deloc.

In 2010, cand a fost introdus butonul de Like, parea ca toate problemele umanitatii isi gasesc solutia. Cu un simplu Like vindecam copii de cancer, ajutam refugiati, ii hraneam pe cei flamanzi. Contribuiam la salvarea planetei din fata calculatorului, cu o simpla miscare de deget. Apasam butonul de Like, iar filantropii de la Facebook donau in stanga si in dreapta. Frumos, dar cat se poate de neadevarat.

Pentru toti aceia care cred ca pot salva lumea cu un Like, cei de la Publicis Singapore au creat o campanie publicitara menita sa arate cat de putin valoreaza un like virtual in lumea reala.

Vezi mai multe imagini in GALERIA FOTO

Folosindu-se de imagini reale suprinse in situatii extreme, cum ar fi cutremure, inundatii sau razboaie, cei de la Publicis Singapore au prezentat situatii in care like-ul nu ii ajuta deloc pe oameni.

„Liking isn’t helping” (n.r. Un like nu ajuta) este titlul campaniei campaniei care a fost creata pentru Crisis Relief Singapore si care a castigat un Leu e Aur la Cannes. „Fii voluntar. Schimba o viata” este solutia pe care acestia o propun in schimbul like-urilor.

In GALERIA FOTO puteti vedea mai multe imagini din campania "Liking isn't helping"

Sursa foto main: toodlepip via Flickr.com


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.