Aceeasi reclama, doua mesaje diferite.

In incercarea de a veni in ajutorul copiilor abuzati, ANAR (Aid to Children and Adolescents at Risk), o fundatie caritabila din Spania, a gasit o metoda ingenioasa de a se adresa doar copiilor chiar si atunci cand acestia se afla in preajma agresorului lor.

Folosind imprimarea lenticulara, privitorii vad, in functie de inaltimea lor, imagini diferite. Astfel ca, atunci cand un adult sau orice alta persoana mai inalta de 1.30 metri priveste panoul va vedea poza unui baietel alaturi de mesajul „Uneori abuzul unui copil este vizbil doar copilului care sufera”. Copiii, in schimb, vor vedea un baietel batut, insotit de mesajul „Daca cineva te raneste, telefoneaza-ne si te vom ajuta”.

Campania, creata de agentia Grey pentru fundatia ANAR a fost gandita astfel incat, in cazurile in care copilul este insotit de agresorul sau, mesajul sa poata fi vazut doar de copil, nu si de agresor.

Mai multe detalii putetii gasi in clipul de mai jos.

Cum vi se pare reclama?

Sursa foto main si interios: captura Youtube


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.