Pentru a apromova a patra generatie de Galaxy S, Samsung si Swisscom au lansat un concurs inedit. Acestia au provocat trecatorii dintr-o gara din Zurich sa stea cu ochii atintiti pe un Galaxy S4 timp de 60 de minute fara sa isi mute privirea nici macar o secunda.
Smartphone-ul era dotat cu functia Smart Stay, un sistem de navigare cu ajutorul privirii, asa ca pana si cea mai mica ezitare ar fi fos depistata. Cei care reuseau sa se uite timp de o ora fix in aparat, castigau la final un Samsung Galaxy S4.
Credeti ca a fost usor? Chiar deloc! Pentru a face provocare cu atat mai dificila, concurentul era distras cu diferite imagini sau sunete: un cuplu care se cearta chiar langa el, un motociclist acrobat, un caine care latra, pana si un vanzator ambulant au incercat sa distraga atentia concurentilor. Unii au reusit, altii nu.
"All eyes on the S4" a fost mesajul campaniei si iata ce s-a intamplat:
Credeti ca ati fi putut face fata provocarii?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Ford vrea să producă un nou SUV la uzina de la Valencia
Sursa: wall-street.ro