Si efectul 3D a ajutat, dar parca a avut acel ceva. Oricum, va sfatuiesc cu toata caldura sa mergeti sa il vedeti, pentru ca ruleaza in cinematografele de la noi incepand din 29 octombrie. Vizionare placuta si va astept cu pareri.

M-am refugiat in cinematograf, grabita sa scap de frig si am fost intampinata de o caldura minunata. M-am asezat multumita pe scaun si speram ca si “Aventurile lui Sammy 3D” ma va face sa zambesc. Si asa a fost. Noul film de animatie a reusit sa ma binedispuna foarte foarte usor, sa ma relaxeze, sa ma faca sa evadez din viata de zi cu zi, sa visez si sa sper. N-ai zice ca niste testoase micute ar putea sa faca toate astea, insa asa s-a intamplat.

“Sammy’s Adventures: The Secret Passage 3D” prezinta o poveste desfasurata de-a lungul a 50 de ani sau viata personajului principal, Sammy. Acesta descopera cat de grea este viata unei testoase inca din primele secunde dupa ce a iesit din ou si lucrurile nu devin mai usoare nici mai tarziu. Acesta o cunoaste pe Shelly, pe care o va cauta multa vreme si pentru care va trece prin multe peripetii. Sammy are si un prieten haios, pe nume Ray, de care va fi de asemenea despartit si cu care se va reintalni dupa alte aventuri. A, si mai are si un semi-prieten motan, cu accent frantuzesc si coada ridicata (trebuie sa il cunoasteti). Ceea il va purta pe Sammy de-a lungul multor curenti marini este dorinta de a vedea lumea si mai ales de a gasi acel pasaj secret, care il va duce intr-o lume mai buna si mai frumoasa, despre care nu stie exact ce este si daca exista. Fiecare dintre noi avem un pasaj secret in viata, nu?

Acest film este pentru copii si adulti deopotriva. Pe langa aspectul vizual nemaipomenit, care te face sa evadezi in ocean, sa iti incalzesti sufletul cu peisaje submarine fantastice si ii invata pe cei mici despre lumea de sub mari, pelicula regizata de Ben Stassen prezinta problemele cu care se confrunta fauna si flora marina si implicatiile bune si rele pe care oamenii le au in viata acestora. Este un film care te incanta, iti readuce aminte sa trebuie sa speri, sa ai vointa, sa crezi in instinctul tau in orice situatie te-ai afla, dar te si face sa te gandesti la actiunile tale in acelasi timp.

Nu stiu daca “Sammy’s Adventures: The Secret Passage 3D” m-a cucerit pentru ca este atat de “util”, asa cum am aratat mai sus sau pentru ca pe coloana sonora apar melodii ale lui Bruno Mars, Mika si Beatles. Iata inca o bila alba, soundtrackul strengaresc, care te face sa te ridici de pe scaun (dupa ce se termina filmul, bineinteles) si sa te duci sa faci ceva spontan, nebunesc, copilaros.

Incident in timpul unui concert al lui Bruno Mars la Glasgow....
Incident in timpul unui...

Inca o precizare: daca veti vrea sa comparati acest film cu “Finding Nemo”, va rog nu o faceti. Sau nu va grabiti in acest sens. Personal, mi s-a parut mult mai incarcat de sentimente si de simboluri. Si efectul 3D a ajutat, dar parca a avut acel “ceva”. Oricum, va sfatuiesc cu toata caldura sa mergeti sa il vedeti, pentru ca ruleaza in cinematografele de la noi incepand din 29 octombrie. Vizionare placuta si va astept cu pareri.

Powered by DivercityCafe