James Charles, un makeup artist din New York, si-a creat o pagina de Instagram pentru a-si impartasi creatiile cu restul lumii. In foarte scurt timp, contul sau a adunat peste 500.000 de fani, iar canalul sau de YouTube are aproape 75.000 de mii de abonati. Cu o asa influenta, nu este de mirare ca brandul CoverGirl i-a propus sa devina noua lor imagine.
„Sunt extrem de fericit, coplesit, uimit si, bineinteles, socat sa anunt ca voi fi viitoare fata a CoverGirl. Sunt primul barbat ambasador al brandului si sunt onorat sa lucrez cu o companie atat de cunoscuta”, a scris James pe Instagram.
James Charles va fi fata noului mascara produs de CoverGirl, „So Lashy!” si va aparea atat in spoturile publicitare, cat si in reclamele din reviste.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro