Clubul Bellagio din Capitala a gazduit joi, 5 iunie, evenimentul de lansare a unui nou brand de jeans: DEEP Jeans Gotic, semnat Jean Sandulescu.
Mai precis, a fost vorba de un dublu eveniment care a inclus atat lansarea pe piata a brand-ului DEEP Jeans, cat si prezentarea primei colectii sub aceeasi marca. Designer-ul Jean Sandulescu a creat si a dezvaluit o colectie jeans prin intermediul careia a adresat o invitatie intr-o lume intunecata, tainica.
Chiar daca fortele raului predomina, lupta dintre bine si rau este stransa. Intr-o atmosfera tipica filmelor de groaza, designer-ul a expus cele 27 de tinute care alcatuiesc o colectie cu tematica gotica si a reusit sa impresioneze mai bine de 300 de persoane prezente in club.
Printre invitatii acestui eveniment s-au numarat Mattia Tiraboschi, presedintele si initiatorul concursului international Fotomodella dell’Anno, Giuseppe Mollica, organizatorul show-urilor fashion Dolce & Gabbana, impresar Andreea Bocelli, Marco Massini si Roxana Andronescu, solista trupei Spin.
Conceputul lansarii a fost unul unitar, elemente gotice regasindu-se atat in decorul special care ilustra portile unui castel medieval, precum si in lumini, machiaj sau hairstyle. Toate aceste influente au contribuit la crearea unei atmosfere prielnice pentru dezvaluirea adevaratilor "ingeri ai intunericului".
“Deep Jeans Gotic reprezinta pentru mine mai mult decat o simpla colectie. In primul rand este vorba de prima prezentare sub acest nume: Deep Jeans. Orice inceput este greu, dar emotiile si bucuria de a vedea produsul final sunt inzecite. Ma bucur ca am reusit sa vad cum intreaga munca a pins viata si sunt fericit ca multa lume si-a dorit sa imparta aceasta seara cu mine...” , marturisea Jean Sandulescu, designerul colectiei, imediat dupa eveniment.
Deep Jeans este un brand nou pe piata romaneasca, care isi propune sa atraga un public sofisticat, dornic in permanenta de a fi trendsetter. Toate produsele marca Deep Jeans sunt exclusiviste, acestea realizandu-se in serie limitata.
Agri Trade Summit 2024, cel mai complex eveniment din România...
Deep Jeans este un brand original, care se adreseaza atat femeilor cat si barbatilor cu personalitate. Este un jeans care opune duritatii materialului elemente moderne, senzuale. Este ferm, dar sexy, complex prin creatie, creat pentru a seduce usor si deloc obisnuit. Nu este un jeans oarecare, ci exprima un stil de viata. Reprezinta dualitatea existenta in fiecare dintre noi, este inger si demon deopotriva. Este un brand destinat celor care stiu sa cucereasca, fara a le fi teama sa se lase cuceriti.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro