"Daca pantofii sunt comozi, fie nu iti plac, fie nu ti-i poti permite".

Sunt cateva lucruri pe care un barbat le-ar cumpara, odata ce ar atinge anumite standarde financiare: o portiune de teren pe care sa construiasca ceva ce ar putea numi 'propria oaza de relaxare', masina sport la volanul careia s-a imaginat dintotdeauna, cateva sau mai multe rezerve de Bordeaux, bilete pentru competitiile sportive favorite si cel putin o pereche de pantofi eleganti.

Orientarea din ce in ce mai accentuata a barbatilor spre incaltamintea de calitate, nu ramane indiferenta designerilor care se autodepasesc in permanenta si creeaza adevarate capodopere pentru confortul picioarelor.

Daca multe dintre femei, atunci cand nu cumpara incaltaminte, isi petrec timpul linistindu-si 'dulcea obsesie' prin a visa la Manolo Blahnik's, barbatii apreciaza adesea pantofii intr-o maniera mai degraba practica. Adevarata lor valoare se recunoaste in momentul in care pot fi 'azvarliti' dupa o zi aglomerata la birou. Curiozitatea barbatilor in materie de incaltaminte pare sa se limiteze strict la contextele care impun adaptarea aspectului. Si totusi, schimbarea se face remarcata. Interesul acordat design-ului de marca, materialelor de lux si noilor tendinte de fashion shoes, rezulta cu abilitatea de a identifica note ale rafinamentului si de a stabili cateva criterii de selectie.

Milano, oras al carui romantism molipsitor este impregnat si in vitrinele magazinelor de lux, poate fi locul ideal pentru a te indragosti de o pereche de pantofi Tanino Crisci, pe care iti vei dori sa ii cumperi chiar daca asta presupune sa scoti din buzunar mai mult de 1000 $. Lilian este ultima colectie a designer-ului italian, cu pantofi in editie limitata, disponibili pentru 1250 $ / perechea.

Achizitionarea incaltamintei de lux este posibila in doua moduri, ambele costisitoare: fie prin comanda, pentru confectionare manuala in functie de stil si masuri, fie prin cumpararea ei din magazine specializate. 'Connaisseurii' vor sustine fara doar si poate prima varianta, ca simbol al amprentei personale. Modelele sculpturale, potrivite intocmai piciorului, sunt acelea pentru care nu ai ezita sa platesti o 'mica avere', stiind ca in spatele design-ului menit sa starneasca invidie, se afla o lunga perioada de creatie.

Traditia de 78 de ani a marcii italiene A. Testoni, confirma din plin calitatea produselor. Designer-ul este recunoscut atat pentru materialele sale exclusiviste cat si pentru calitatea de a imprima creatiilor flexibilitate si confort. Pantofii colectiei Amadeo Testoni, denumita astfel dupa fondatorul companiei, sunt marcati cu timbre speciale, care indica greutatea. Comozi si placuti ca aspect, pantofii Testoni sunt creati prin tehnici norvegiene si oferiti in schimbul a 1.500 $.

Casa Berluti a avut intotdeauna inima italiana si spirit parizian. Fondat in 1895, Berluti continua astazi prin Olga Berluti, al carei stil inovator se caracterizeaza in primul rand prin culoare. Pantofii pot fi achizitionati pentru 1.830 $.

In Marea Britanie, Barker Black este un simbol al stilului inca din 1880. Brand-ul a reusit sa stea departe de gentlemanii americani 'la moda' timp de 125 de ani, pana cand recent a fost lansata colectia Barker Black in Statele Unite. Cu design in nuante terne si structura stilish, pretul pantofilor variaza intre 650 $ si 975 $. Edward Green sau Crockett & Jones sunt alte marci cu renume ale industriei britanice.

De la Martin Dingman si John Lobb, apartinand celebrului brand Hermes, pana la Prada sau New & Lingwood, companie renumita pentru pantofii sai confectionati din piele de caprioara originara din Rusia, inovatia in industria incaltamintei de lux nu cunoaste limite. Designerii se adapteaza cu succes noilor cerinte ale barbatilor care stiu exact cum pot completa sau transforma o garderoba cu stil.

Articol de Alina Boicu


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.