Emoji au devenit un lucru obisnuit in comunicarea de zi cu zi. Atunci cand nu stim cum sa raspundem, trimitem o fata zambitoare, un trandafir sau o maimuta care isi acopera ochii.
Aceste emoticoane au devenit atat de obisnuite in mesajele tinerilor incat companiile fac tot posibilul pentru a tine pasul si pentru a le integra in campaniile lor. Pana si guvernul Statelor Unite a folosit emoji intr-un raport despre tinerii adulti. Iar Finlanda a creat un emoji national.
Potrivit oficiului de turism al tarii, Finlanda este prima tara care a creat emoji care sa le reprezinte. Cum arata acestea, va intrebati? Un cuplu gol in sauna, un telefon Nokia si un rocker. Numele oficiale ale emoticoanelor sunt „the Saune”, „the Unbreakable” si „the Headbanger”.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Iveco are un nou șef care a lucrat în trecut pentru Volvo și Daimler-Chrysler
Sursa: wall-street.ro