In publicitate este nevoie uneori sa faci multa galagie pentru a atrage publicul, pentru a crea awareness in jurul produsului pe care incerci sa il promovezi. Nu vorbim despre orice fel de zgomot, ci de unul cat mai creativ cu putinta.

In publicitate este nevoie uneori sa faci multa galagie pentru a atrage publicul, pentru a crea awareness in jurul produsului pe care incerci sa il promovezi. Nu vorbim despre orice fel de zgomot, ci de unul cat mai creativ cu putinta. OOH-ul este doar una dintre metode.

OOH, pe numele sau mare out-of-home advertising, se refera la tacticile folosite de publicitari pentru a ajunge in mod direct la public atunci cand acesta se afla in afara locuintei. OOH-ul este metoda prin care o agentie isi poate demonstra cel mai bine creativitate.Panoul publicitar este cel mai raspandit tip de publicitate OOH.

Create pentru a atrage atentia si pentru a naste un impact puternic intr-un timp cat mai scurt, panourile publicitare nu au voie sa fie conventionale sau plictisitoare. Vorbim totusi de genul de publicitate pe care nu ai timp sa o studiezi pe indelete, ci pe care o vezi din mers pe strada.

Sa zicem ca incerci sa promovezi un nou tip de sampon care, printre altele, face parul mai puternic. Ai putea, de exemplu, sa realizezi un panou publicitar cu un model care isi flutura podoaba capilara in vazul tuturor. Sau sa imparti monstre gratuite de sampon pe strada. Sau sa adaptezi povestea Printesei din Turn si sa "accesorizezi" o cladire cu o frumoasa coada de cal pusa pe post de franghie. Sigur nu va trece neobservat!

Mai multe panouri publicitare supradimendionate sau o folosire inteligenta si creativa a obiectelor exagerat de marei, cum imi place sa o numesc, puteti vedea in GALERIA FOTO.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.