Hug me (Imbratiseaza-ma) este premisa ultimei campanii de marketing lansata de Coca Cola in Singapore. Ca partea a campaniei, Coca Cola a instalat in incinta Universitatii din Singapore un automat de bauturi racoritoare special
Automatul a aparut peste noapte in campusul universitatii. Pare un automat ca oricare altul, diferenta fiind ca are inscriptionat mesajul Hug me in fontul si culoarea Coca Cola. Aceasta este si ideea, automatul fiind conceput in asa fel incat in locul banilor sa primeasca imbratisari. Prin call to action-ul campaniei nu numai ca sunt incurajate manifestarile publice de afectiune, dar este stabilita o conexiune emotionala cu brand-ul.
Campania, gandita de Ogilvy & Mather, face parte din miscarea globala Open Happiness.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro