Cortina Verde lanseaza primul concurs romanesc de arta urbana ecologica. Sub deviza Ceea ce lasi in urma ta conteaza, concursul se adreseaza artistilor romani contemporani si are ca scop final editarea primului album de arta urbana ecologica din Romania, intitulat BiohazArt.

Cortina Verde lanseaza primul concurs romanesc de arta urbana ecologica

Cortina Verde lanseaza primul concurs romanesc de arta urbana ecologica. Sub deviza Ceea ce lasi in urma ta conteaza, concursul se adreseaza artistilor romani contemporani si are ca scop final editarea primului album de arta urbana ecologica din Romania, intitulat BiohazArt.

Acest album va fi produs in editie bilingva iar ulterior promovat, atat in tara cat si peste hotare, cu ajutorul institutelor culturale, galeriilor de arta, ambasadelor si consulatelor romanesti in strainatate.

Prin aceasta initiativa, Cortina Verde isi propune sa incurajeze si sa implice tinerii artisti in ceea ce in alte tari a luat amploare ca miscare culturala, cunoscuta sub numele de “arta ecologica”. Scopul final este de a educa si sensibiliza publicul larg si autoritatile cu privire la problema mediului.

“Avem convingerea ca putem schimba deprinderile negative si putem crea un comportament responsabil fata de mediu pornind de la reactia oamenilor de pe strada, prin arta. Vrem ca atunci cand cineva arunca o sticla de plastic pe jos sau doar un bilet de autobuz, persoana de alaturi sa reactioneze. Vrem ca atunci cand acesti oameni ajung acasa, sa povesteasca despre campania pe care au vazut-o in oras. Vrem sa educam publicul prin idei si acte simple, dar de impact”, au declarat cei de la Cortina Verde.

La concurs pot participa artisti din Romania, indiferent de mijloacele de expresie folosite. Lucrarile castigatoare vor primi premii in bani, iar autorii lor vor fi invitati sa execute o lucrare de gen in afara tarii. Detaliile legate de conditiile de participare se afla pe www.cortinaverde.org.

Stefan Crisan, Project Manager Cortina Verde: “Traim intr-o jungla de beton, dar daca fiecare dintre noi face un pas, putem gasi calea care ne scoate la lumina. Puterea se afla in mana noastra, a tuturor, si mai ales in cea a marilor corporatii, care au inteles ca implicarea sociala le aduce mai multa credibilitate decat 1000 de cuvinte rostite intr-o campanie publicitara clasica”.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.