Continuandu-si obiectivul principal, acela de a de a se implica activ la nivel social si de a oferi romanilor evenimente de prestigiu menite sa promoveze arta si cultura, VreauBilet lanseaza o noua campanie ce urmeaza aceiasi linie continua: 1989 - 2009 DEGEABA.

1989 – 2009: Degeaba

Continuandu-si obiectivul principal, acela de a de a se implica activ la nivel social si de a oferi romanilor evenimente de prestigiu menite sa promoveze arta si cultura, VreauBilet lanseaza o noua campanie ce urmeaza aceiasi linie continua: “1989 - 2009 DEGEABA”.

Campania se adreseaza tuturor romanilor si reprezinta de fapt, in ciuda sloganului aparent “resemnat”, un puternic si inedit indemn la solidaritate, la ratiune, la curaj si la o noua atitudine. VreauBilet ofera astfel celor carora le pasa si doresc sa se implice oportunitatea de a-si exprima liber si necenzurat parerile, de a se opune sau aplauda, de a critica sau, dimpotriva a lauda, mai exact de a pune punctul pe i.

Startul campaniei “Degeaba” a fost dat saptamana aceasta, iar celor care vor sa fie auziti, organizatorii le transmit sa intre pe www.vreaubilet.ro, unde pot spune “pe sleau” ce le inspira aceasta campanie. La sfarsitul acesteia, cele mai inteligente dintre aceste pareri vor fi premiate de VreauBilet si publicate in Jurnalul National, unde vor fi anuntati si castigatorii.

Pepino Popescu, directorul general VreauBilet, descrie aceasta actiune ca fiind un proiect original, caruia ii preconizeaza totodata un impact deosebit in randul publicului roman, educat si culturalizat.

“Deznodamantul” campaniei va fi exprimat prin intermediul unui eveniment deosebit, ce va fi anuntat din timp.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.