Cand ti-a venit ultima oara o idee simpla, dar care sa-i uimeasca pe toti ceilalti?

Cand ti-a venit ultima oara o idee simpla, dar care sa-i uimeasca pe toti ceilalti? Nu te mira. In toate domeniile, lucrurile simple, originale si ingenioase dau cele mai bune rezultate. E o reteta perfecta. Fie ca activezi in televiziune, presa scrisa, publicitate, industrie sau ce mai vrei, iti atragi targetul cu chestii nu prea complicate. Fireste, e greu acum sa vii cu ceva nou pe plan local sau mai ales global, acolo unde, dintre atatea miliarde de minti inzestrate, macar cateva zeci de milioane tot sunt in cautare de idei. Noi. Se spune ca ideea aceea traznita trebuie sa-ti vina asa pe nepregatite si sa nu o cauti tu, dar fara putin brainstorming parca nimic nu e posibil. E ca in bancul acela cu omul care tot ii cerea in fiecare zi, lui Dumnezeu, sa-l ajute sa castige la loto. Dupa rugaciuni nesfarsite saptamani la randul, Domnul se plictiseste de rugi, se coboara la om si-i zice: 'Bine ma, te ajut, dar cumpara-ti odata si tu un bilet!'. In alta ordine de idei, nimic nu-ti pica din cer.

Se mai intampla, si nu de putine ori, sa vezi ceva pe strada, un banner, un lucru, un ambalaj de eugenie, orice si sa zici: ‘Uite bai frate, mi-a venit si mie ideea asta, dar acum cinci luni. Mare chestie ce au facut si ei!’ Tocmai ti-ai pierdut SANSA. Altul ti-a luat-o in fata, poate mai putin inteligent decat tine, poate mai lenes, mai stramb, mai ursuz sau vai de capul lui. Dar te-a facut. De ce? Pentru ca tu ai preferat sa stai deoparte. In viata asta unica a noastra (stiu, se prea poate sa ne reincarnam, se prea poate ca eu sa fiu tu, se prea poate ca nimic sa nu existe dupa, dar nu ma intereseaza din moment ce important este doar prezentul si restul sunt pure conventii sau supozitii..) trebuie sa tragi cu dintii de orice sansa. Ti-a venit o idee tare? Te-ai gandit la ea zile in sir, punand la punct toate detaliile si verificand fiecare amanunt, sa fii sigur ca ar functiona perfect, la o adica? Go for it! Marii manageri, conducatori, lideri stii ce au facut? Au incercat..Esecul il poti afla numai daca incerci, daca pornesti ceva si nu merge. Ceea ce inveti in urma unui esec valoareza mai mult decat ceea ce prinzi dintr-un succes uluitor. In plus, nici nu ramai cu resentimente ca ai pierdut ocazia. Ti-a trecut prin minte un scenariu de carte, cu un personaj mai interesant decat Harry Potter? Fii tu J. K. Rowling si lasa pe toata lumea cu gura cascata atunci cand iti va citi opera. Te-ai gandit la un motor de avion revolutionar? Convinge-i pe toti ca tu esti noul Henry Coanda. Ti-ai imaginat cum sa faci aur din orice? Spune-ne doar noua..Toate companiile bine cunoscute, abia asteapta ideile tale. Nu trebuie decat sa perseverezi, sa ai vointa, sa iti doresti ceva si atunci tot universul va complota spre binele tau. Cand iti mai vine vreo idee geniala, nu o arunca sau depozita undeva, unde praful se aseaza imediat. Livreaz-o. La un moment dat, meritele iti vor fi rasplatite din plin..

Citeste si:
Cum pot managerii să iasă în evidență prin respectarea etichetei în...
Cum pot managerii să iasă în...

Iata un exemplu foarte bun, care se plieaza pe ceea ce am marturisit mai sus. ‘Every Image has a Sound’ este o idee simpla, dar cu un impact pe masura. O idee (campanie de promovare pentru Saxsofunny, un studio de muzica din Brazilia) care a venit si s-a materializat imediat, inainte ca altcineva sa o ia inainte. Stii ce ai de facut..

Every Image has a Sound - Thunder

Every Image has a Sound - Typewriter

Every Image has a Sound - Fire

Si, fireste, clipul video cel mai convingator:

Un text de: Ianis


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.