Producatorii de la Hollywood sunt probabil cu mana pe telefone incercand sa afle cum un clip de doar trei minute si realizat cu un buget redus a reusit sa ajunga la peste 5 milioane de vizualizari, zeci de mii de aprecieri, sute de comentarii si zeci de articole. Fara costuri colosale, fara CGS, fara actori renumiti? IMPOSSIBRU!
Eh, bine se poate. Compania de telefonie thailandeza TrueMove H a realizat o reclama care ar putea fi foarte usor folosita ca lectie de regie si sorytelling pentru marile studiouri de productie. Cu o poveste spusa impecabil, cu tensiuni si rasturnari de situatie, cu un mesaj emotionant si plin de inteles, TrueMove H a reusit sa atraga atentia intregii lumii cu un clip low-budget de doar trei minute.
Reclama se numeste „Giving” unui barbat care este recompensat pentru faptele sale bune facute de-a lungul vietii.
„Credem in puterea de a oferi fara sa iti doresti sa primesti ceva in schimb”, spun ce de la TrueMove, iar mesajul ii caracterizeaza cum nu se poate mai bine – serviciile companiei sunt gratuite.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro